Da Icon of the Seas ble lansert i oktober i fjor, var det Royal Caribbeans travleste bestillingsdag noensinne. Nå åpner bookingen for sesongen 2025-2026 – tidligere enn planlagt og med enda flere destinasjoner i Karibia.
– Interessen for Icon of the Seas-skipene har bare fortsatt å øke. Vi har skapt noe helt nytt, en opplevelse som revolusjonerer cruisebransjen. Responsen fra våre reisende gjenspeiler hvordan vi ønsker å reise i dag og i fremtiden, sier Michael Bayley, administrerende direktør i Royal Caribbean International.
Les også: Se bildene: Slik blir nye Icon of the Seas (oktober 2022)
Syv netters-cruisene fra Miami er noen av de mest populære hos cruiseselskapet Royal Caribbean. Bookingen har nå åpnet for verdens største cruiseskip – Icon of the Seas for sesongen 2025-2026. Da Icon the Seas ble lansert i oktober 2022, var det den største enkeltbestillingsdagen – og travleste bookinguken – noensinne.
Royal Caribbean reagerer på den overveldende interessen ved å lansere Icons vinterreiser 2025-2026 tre måneder i forveien. Turene fra Miami vil gå til selskapets private øy Perfect Day på CocoCay og to nye destinasjoner: Puerto Plata i Den dominikanske republikk og San Juan i Puerto Rico.
– Siden Icon of the Seas ble lansert for snart ett år siden, har responsen vært uten sidestykke på alle måter. Enten du er interessert i en fartsfylt eller avslappet ferie, er Icon stedet hvor alle kan lage minner, både sammen og på sine egne premisser, sier Michael Bayley, administrerende direktør i Royal Caribbean International.
Om bord er det blant annet syv bassenger, seks forskjellige vannsklier, show og underholdning i luften, på isen, i vannet og på scene og over 40 spisesteder.
– Vi merker at både familier og venner ser etter ferier der alle kan skape minner på sin egen måte uten kompromisser, og det var det vi siktet oss inn på da vi begynte å designe Icon for mer enn fem år siden. Interessen for dette fartøyet har bare fortsatt å vokse, noe som viser at vi har designet en revolusjonerende opplevelse som gjenspeiler måten forbrukere ønsker å reise på i dag og i fremtiden, sa Michael Bayley.
Flere nyheter og artikler om Royal Caribbean finner du HER