logo-white

Lanserer årets sommertilbud

Med hundrevis av hotellperler fordelt over hele Norden tilbyr Nordic Choice Hotels sommerens feriealternativer gjennom to kampanjer som byr på alt fra luksushoteller i byen til naturvennlig familiehygge.

Sommeren 2020 var et rekordår for ferier i ble stengt og reiserestriksjoner innført, måtte sommerplanene gjøres om, og i stedet for å dra til sydligere strøk endte de fleste opp med å dra på oppdagelsesferd i eget land.

Med ferietrenden “Staycation” i vinden som aldri før og fortsatt usikkerhet rundt muligheten for å reise utenlands i sommer, lanserer Nordic Choice Hotels nå to feriealternativer som kan skreddersys ut i fra når, hvor og hvordan man ønsker å tilbringe ferien sin. Målet er å overgå hotellboomen fra i fjor sommer.

– Den kreativiteten folk har vist det siste året med å skape opplevelser for seg selv og familien sin, har vært uten sidestykke. Men kreativitet trenger påfyll, og da gjestene våre ønsket seg en videreføring av fjorårets mulighet til å oppleve Norden på en enkel måte, aksepterte vi utfordringen. Resultatet er to unike tilbud som vi tror både inspirerer og legger grunnlaget for en god sommer. For en ting er klart, vi trenger alle å skjemme oss bort med en god sommerferie etter et tøft år, sier Nordic Choice Hotels viseadministrerende direktør Bjørn Arild Wisth.

Gjestene kan velge mellom de to hotellpakkene The Summer Flee og The Whole Shebang hvor de kan mikse og matche basert på interesser, reiserute og konsepter.

Valgene er mellom fem eller ti netter og mellom lavest mulig pris eller premium. Prisen inkluderer overnatting for to personer i et standard dobbeltrom og inkluderer frokost. Tilbudet gjelder for overnatting i perioden 1. juni til slutten av august.

– Gjester har ulike behov, og vi vil sikre at alle har sjansen til å få de hotellopplevelsene og den sommeren som passer den enkelte best. Pakkene lar deg velge mellom fem eller ti netter på hotell gjennom hele sommeren, og ulike prisalternativer gjør at man står fritt til å betale litt ekstra for å få tilgang til premiumhoteller. Dette betyr at det er noe for enhver smak og et godt utgangspunkt for alle de som nå skal i gang med å planlegge sommerens etterlengtede ferie, avslutter Wisth.

Les mer om de to sommertilbudene, vilkår og pris HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Apollo Sports/Surfakademin)

Apollo Sports inngår samarbeid med Surfakademin

MS Maud, her ved Senja,  skifter i høst navn til MS Midnatsol og det tradisjonsrike navnet blir igjen å se langs kysten fra november i år (Foto: Tommy Simonsen / Hurtigruten)

Tradisjonsrike MS Midnatsol tilbake langs kysten fra november

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Digital identitet skaper bedre reiseopplevelser

(Foto: Apollo Rejser)

Apollo lancerer rejser til Gambia

Bilskade - Personbil - Høyre side - If

Bilister bulker fordi de ikke følger vikeplikten