logo-white

American Airlines, American Express Global Business Travel og Amadeus lanserer bestillinger via NDC

De tre selskapene har samarbeidet om å kunne tilby bestillinger av American Airlines’ NDC-baserte innhold hos American Express Global Business Travel, ved hjelp av Amadeus’ nye grensesnitt Travel API. Målet er å kunne tilby full funksjonalitet for hele bestillingsprosessen fra A til Å, inkludert avbestillinger, endringer og salg av tilleggstjenester, når disse elementene når et skalerbart produksjonsnivå.

At tre ledende bransjeaktører har samarbeidet, viser hvor viktig nettopp dette er for å skape større kundeverdi og flere valgmuligheter for de reisende.

Vi i American Airlines ønsker å tilby kundene våre en opplevelse som er unik for både oss og dem, og ved hjelp av NDC kan vi gjøre nettopp det, sier Alison Taylor, Senior Vice President Global Sales & Distribution i American Airlines.

Dagens milepæl er et stort steg i riktig retning for å gjøre NDC-basert innhold allment tilgjengelig via byråer som bruker Amadeus’ plattformer.

Les også: American Airlines, American Express Global Business Travel and Amadeus complete live NDC bookings

Flere relaterte saker finner du HER og HER

Flere B2B nyheter finner du HER og HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Digital identitet skaper bedre reiseopplevelser

(Foto: Apollo Rejser)

Apollo lancerer rejser til Gambia

Bilskade - Personbil - Høyre side - If

Bilister bulker fordi de ikke følger vikeplikten

Boeing 737MAX8 - Elsa Beskow - Norwegian Air Shuttle

Premiär för direktflyg till Palma från Stockholm Skavsta Airport

(Foto: Serneke/Strawberry)

Sjekk ut og sjekk inn – disse nye hotellene åpner i Sverige i 2024!