logo-white

Visit Orlando velger AVIAREPS til å representere seg internasjonalt

Visit Orlando har valgt AVIAREPS som sin representant i Europa og Latin-Amerika. AVIAREPS team med lokale turisteksperter er fra nå av ansvarlige for Visit Orlandos salgsrepresentasjon i nøkkelmarkedene Brasil, Mexico, Columbia, Tyskland, Irland og Storbritannia, prosjektbasertaktivitet i Canada, samt representasjon i sekundærmarkedene Argentina, Peru, Ecuador, Danmark, Sverige, Nederland, Norge og Finland

Orlando ligger omtrent midt i Florida. Disneyworld holder til her, det samme gjør en rekke andre kjente og populære reisemål som blant andre Universal Studios, Epcot og Sea World. De mange fornøyelsesparkene har gitt byen tilnavnet “Verdens underholdningshovedstad”. Orlando har rundt 250.000 innbyggere og besøkes årlig av rundt 60 millioner turister (Fotokilder: Visit Orlando/AVIAREPS)

Med egne kontorer i alle nøkkelmarkedene i Latin-Amerika og Europa, kan AVIAREPS effektivt utvikle og implementere salgskonsepter og tilpasse dem til hvert lokale marked. AVIAREPS’ arbeidsoppgaver vil inkludere å støtte salgsstrategier og -aktiviteter, lokal markedsopplæring og følge med på at aktivitetene får den tiltenkte effekten. Disse oppgavene vil komplementere Visit Orlandos salgstiltak for å drive internasjonale reisende til Orlando. Videre vil AVIAREPS støtte Visit Orlando med markedsundersøkelser, markedsovervåkning så vel som MICE tjenester.

Mike Waterman, Chief Sales Officer, Visit Orlando sier om valget av AVIAREPS:

– Med mål om å øke både antall besøkende og bevisstgjøre markedet om Orlando, har AVIAREPS den styrken som kreves for å promotere Orlando ved sin ekspertise å tilpasse internasjonale markedskonsepter til hvert lokale marked.

– Teamene til AVIAREPS vil være en forlengelse av vårt Orlando baserte team, med spesielt fokus på å gi reiselivsbransjen tilpasset service og opplæring.»

Thomas Drechsler, COO Tourism, AVIAREPS:

– Vi er stolte over å ha fått oppdraget som global representant for Visit Orlando. Vår sterke tilstedeværelse med egne kontorer i alle nøkkelmarkeder, både i Europa og Latin-Amerika, lar oss koordinere og tilpasse salgskonsepter til de lokale markedene. Vi er glade for å kunne utnytte vårt nettverk med sterke lokale markedsforbindelser og omfattende erfaring i reiselivsbransjen til å promotere Orlandos mange attraksjoner, overnattingsmuligheter i verdensklassen og enestående konferansefasiliteter til reisende fra hele verden.

– Vi ser fram til å arbeide tett med Visit Orlando for å fremme besøk og kjennskap til dette dynamiske reisemålet.»

Visit Orlando er det offisielle reiselivsforeningen for Orlando, Florida. Orlando er den tredje største byen i Florida, og en av de mest besøkte byene i verden. Internasjonalt er Orlando kjent for en rekke fornøyelsesparker og attraksjoner. Blant flere turistmål, er byen er hjemstedet til Walt Disney World, Universal Studios og SeaWorld.

Utover fornøyelsesparker tilbyr Orlando et pulserende sentrumsstrøk med et variert tilbud av restauranter, barer og butikker; kulturtilbud inkludert museer og arenaer for scenekunst. Med sitt varmeklima, store utvalg av aktiviteter og variert befolkning, er Orlando populær blant både turister og fastboende. I tillegg til turisme, er Orlando også et viktig nav for konferanser og konvensjoner, hvor Orange County Convention Center er vertskap for en rekke næringer og organisasjoner igjennom hele året.

Flere nyheter og artikler om Orlando finner du HER

Om Visit Orlando

Visit Orlando er The Official Tourism Association® for Orlando, det mest besøkte reisemålet i USA, Theme Park Capital of the World®, samt det største møte- og konferansereisemålet i USA. En ikke-for-profitt bransjeforening som bygger merkevare, markedsfører og selger Orlando som reisemål globalt, og representerer mer enn 1300 medlemsbedrifter som omfatter hver del av Sentral-Floridas turistfelleskap.

Være det seg for en ferie eller for et møte, bringer Visit Orlando, forbrukere og bedrifter i kontakt med alle deler av Orlandos reiselivsfelleskap. Orlando er hjem til syv av verdens største fornøyelsesparker, badeland, aktiviteter for å komme i kontakt med naturen, pulserende nabolag, en livlig matkultur med Michelin anerkjente restauranter, samt en robust kalender med underholdnings- og sportsbegivenheter.  -Orlando er et mangfoldig, inklusivt og vedkommende fellesskap for alle reisende. Finn ut mer på VisitOrlando.com eller OrlandoMeeting.com.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(foto: ©otoerres)

Vårens røde dager – slik får du maks ut av fridagene

(Foto: Qatar Airways)

Hamad International Airport kåret til “Verdens Beste Flyplass” under Skytrax World Airport Awards 2024

(Bilde/illustrasjon: apollo reiser)

Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»

Radisson Hotel & Conference Centre Oslo Airport har 52 moderne og fleksible møterom (Foto: Radisson Hotel Group)

Erfaren hotelldirektør vender tilbake til Oslo Lufthavn Gardermoen