logo-white

Utvider merkevaren – nå kan du reise hvor du vil med TUI

Målet til TUIs nye merkevarekampanje, er å vise fram bredden i alt selskapet tilbyr med alt fra klassisk charter til ski og storbyferier eller reiser til eksotiske reisemål.

Salgssjef Anya Tonn i TUI Norge, sammen med Jens Juliussen fra Visit Estonia. TUI er velkjent som charteroperatør, men selger reiser til hele verden, enten det er en storbyferie til Tallinn eller en bryllupsreise til Maldivene (Bildekilde: TUI Group)

Den nye merkevarekampanjen lanseres i hele Norden i september. Kampanjen skal sette søkelyset på den strategiske reisen som TUI er i gang med.

Ikke kun charter, men alle typer reiser

– Tidligere var TUI en reiseoperatør med en veldig sterk charterprofil. Nå leverer vi en mengde ulike ferieopplevelser.  Er det en storbyferie i Roma eller en skiferie i Alpene som står høyest på ønskelista? Eller vil du på bryllupsreise til en paradisøy i Mexico eller på Maldivene? Uansett hva som er din neste drømmeferie, kan den bestilles hos oss i TUI, sier Anya Tonn som er reiseoperatørens salgssjef i Norge. 

De klassiske sol- og badeferiene er fortsatt kjernen i virksomheten, men i tillegg har TUI en stadig voksende portefølje av nye typer reiser, destinasjoner, opplevelser og tjenester.  Med den nye merkekampanjen ønsker TUI å ytterligere befeste sin posisjon som den ledende reiseoperatøren i Norden.

– Med en nye merkevarekampanjen får vi vist fram hele bredden vår, samtidig som vi snakker om alt en reise kan være på et mer følelsesmessig nivå, sier Lisa Rönnberg, nordisk markedsdirektør i TUI (Bildekilde: TUI Group)

Skreddersy din egen reise

– Vi er veldig stolte av å ha utviklet den nye merkevarekampanjen vår. Her får vi vist fram hele bredden vår, samtidig som vi snakker om alt en reise kan være på et mer følelsesmessig nivå. Vi gir kundene mer fleksibilitet og valgfrihet i kombinasjon med tryggheten som er så sterkt knyttet til merkevaren vår. Samlet sett gir dette en merverdi for kundene, noe som er viktig når man skal velge en reiseoperatør, sier Lisa Rönnberg, nordisk markedsdirektør i TUI.

Lisa Rönnberg, markedsjef i TUI Nordic (Bildekilde: TUI Group)

Fleksibiliteten betyr i praksis at du kan sette sammen din egen pakke med rutefly og hotell. Passer det deg best å være borte i 3,5 eller 12 dager? Det er opp til deg. Du kan selvsagt  også velge en klassisk pakkereise eller bare bestille en flybillett eller kun hotellrom. Har du ikke lyst til å gjøre hele jobben selv, så sitter kundesenteret i Oslo klare til å hjelpe deg. 

Flere nyheter om TUI finner du HER

Fakta

Den nye merkevarekampanjen er utviklet av TUIs interne byrå Creative Studio, med støtte fra F&B Studios, som en forlengelse av “Live Happy”, TUIs globale merkevarekonsept. Kampanjen lanseres i Norge i uke 39, i uka før høstferien, med en bred mediemiks, inkludert TV, digitale annonser, nasjonal utendørsreklame, trykk, radio og native annonsering. Kampanjen lanseres noen uker tidligere i Sverige, Finland og Danmark.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål

(Fotokilde: BWH Hotels)

Velkommen til mathotellet i Steinkjer

(Foto: Eva Darron på Unsplash)

Slik finansierer du reisene dine ved å spille nettpoker