logo-white

Norrøna kjøper Canvas Hotel Telemark – Et luksuriøst tilfluktssted for stisyklister

Norrøna sin visjon er “Velkommen til naturen”. Den handler om å gi brukere en fantastisk naturopplevelse. For å strekke seg enda mer mot visjonen, vil de i tillegg til høykvalitets friluftsutstyr også tilby fantastiske naturopplevelser.

Oppkjøp av Canvas Hotel Telemark

Norrøna Adventure AS er Norrøna sitt reiselivsselskap, som er majoritetseier i selskapene Norrøna Hvitserk Adventure AS, Nor AS og Int AS som driver med opplevelsesreiser for mindre grupper i Norge og mer enn andre 50 land. Nå har de kjøpt Canvas Hotel Telemark på Treungen. Tidligere eiere, Jan Fasting og Vebjørn Haugerud, blir med videre på eiersiden.

Det at Norrøna anskaffer Canvas er spennende nyheter for alle naturentusiaster og spesielt for stisykkelmiljøet. Vi er begeistret over å utvide vår internasjonale rekkevidde og er forberedt på å gi hver gjest en opplevelse ulik alle andre,” – Jan Fasting, medeier av Canvas Hotel Telemark

Et paradis for stisyklister

Dette er en stor milepæl for selskapet da det er det første overnattingsstedet som inngår i Norrøna sin reiselivssatsing.

Jeg har selv vært på Canvas Hotel Telemark minst en gang i året siden det åpnet. Jeg synes det er et så unikt og rått sted å være. Det gir så ro i sjelen, og det er så fin og fantastisk stisykling der, samt at hele stedet er så unikt. Jeg har aldri sett og opplevd noe liknende i verden. Det er derfor jeg kommer tilbake hvert år. Jeg er veldig stolt at vi nå har fått med oss teamet og stedet inn i Norrøna Adventure,” – Jørgen Jørgensen administrerende direktør og fjerde generasjons eier i Norrøna.

Mål om å bli den ledende aktøren for opplevelsesreiser i Norge

En destinasjon som er eid av Norrøna Adventure skal være et sted du kommer nærmere naturen, finner ro og fred i sjelen. Et sted der man legger vekk telefonen, nyter utsikten og bruker tid med venner eller familie.

Canvas Hotel i Telemark er et veldig godt eksempel på hva vi ønsker å få til når man er på stedene våre,”– Jørgen Jørgensen

Gjennom denne satsningen er Norrøna Adventure sitt mål å bli den ledende aktøren i Norge på opplevelsesreiser og de vil bruke hele Norrøna sitt nettverk av butikker, nettsider og kommunikasjon til å nå ut til riktige kunder både i Norge og internasjonalt. De har allerede en stor gruppe kunder som er veldig interessert i opplevelsesreiser, ikke minst mot det unike Norge har å by på. De ser i dag at veldig mange av de internasjonale gjestene som er på aktivitetsferie i Norge, gjør det gjennom utenlandske aktører, og håper at dette i fremtiden skal skje i større grad hos dem.

Aktiviteter Norrøna Adventure skal kunne tilby er forskjellige nivåer av: fotturer, klatring, topptur, stisykling, dykking, fiske, nordlys, kajakk, surf, windsurf, foil, jakt, hundekjøring og fjellski.

Les mer om Norønna Canvas Hotel Telemark HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Sir Tim Clark - Emirates - Lifetime Achievemen - Aviation Business Awards- t Award -

Dubai, UAE og DXB er tilbake til normalen etter noen surrealistiske døgn

(Illustrasjon: Metropolis)

Lover sommerens fineste hotellnyhet

(Foto: Aarhus Airport)

SAS åbner en ny rute til danskernes skiparadis fra Aarhus

(Photo: Radisson Hotel Group)

Radisson Hotel Group leads growth in Q1 2024 with focus on APAC and new markets

Oslo lufthavns lounge på utland har gjennomgått omfattende oppussing (Foto:  Avinor)

Oslo lufthavns lounge på utland pusset opp