logo-white

Tine Birkeland årets kommersielle leder i Scandic

Tine Birkeland, markedsdirektør i Scandic Norge, stakk av med seieren i kategorien Commercial of the Year da årets Scandics President’s Awards ble delt ut under hotellkjedens lederkonferanse The Moment i Stockholm.

Foran 700 Scandic-kollegaer fra hele Norden mottok Tine Birkeland pris i kategorien Commercial of the Year for innsatsen som hun og hennes team har gjort for å bygge Scandics posisjon i det norske markedet. Scandic har i 2016 tatt markedsandeler i Norge og styrket sin posisjon gjennom flere viktige satsingsområder.

Hotellkjeden har dessuten utmerket seg ved å vinne flere HSMAI-priser, nominasjon som Årets Idrettssponsor og ikke minst ved lansering av blant annet Frokosten.no, Verdens lengste frokostbord i Bodø og den virale filmen «The Epic Volley» som har hatt en potensiell rekkevidde på 300 millioner seere fordelt på samtlige verdensdeler.

– Det er med stor ydmykhet jeg tok i mot denne prisen i sterk konkurranse med så mange dyktige kollegaer i hele Scandic. Denne prisen går til hele markedsavdelingen og er en bekreftelse på at vi i Scandic Norge holder en riktig kurs. Og ikke minst er anerkjennelsen til stor inspirasjon for å fortsette å utvikle Scandic som Norges ledende hotellkjede, sier Birkeland.

Sjef for Scandic Norge, Svein Arild Steen-Mevold mener prisen var svært fortjent.

– Tine og hennes team har vist en eksepsjonell evne til å levere fantastiske resultater for Scandic gjennom flere år, og hennes arbeid er til stor inspirasjon for hele selskapet.

Vinnerne i Scandics President’s Awards ble annonsert mandag kveld på Scandics årlige lederkonferanse. Intensjonen bak prisene er å gi en ekstra anerkjennelse til ledere og ansatte som har bidratt på en eksepsjonell måte i året som gikk. De er viktige ambassadører for Scandics kultur og en inspirasjonskilde for kollegaer når det kommer til service, drift og personlig utvikling.

I tillegg til Commercial of the Year, ble det utdelt priser i følgende kategorier:

  • Hotel of the Year: Scandic Continental, Peter Storckenfeldt, Sverige
  • General Manager of the year: Helene Arvidsson, Scandic Triangeln, Sverige
  • Sustainable Hotel of the Year: Scandic Aarhus City, Nina Carlslund, Danmark
  • Guest Service of the Year: Scandic Kuopio, Mikko Mononen, Finland
  • Team Member of the Year: Lise-Lotte Hartikainen, Scandic Rosendahl, Finland
  • Fighter of the Year: Henrik Ohlsson, General Manager, Scandic Segevång, Sverige
  • Support Function of the Year: Maud Samuelsson, Director Scandic Business School (Acting)
  • Special Achievement of the Year: Magnus Berglund, Accessibility Director
Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Hele luftfartsindustrien står overfor en spennende og nødvendig transformasjon. Rundt 2035 vil såkalte nullutslippsfly med en kapasitet på rundt 75 seter begynne å komme ut på markedet, drevet av for eksempel elektrisitet og hydrogen (Fotokilde: Air France KLM)

KLM vinner pris for «Årets strategiske investering» innen bærekraft

(Foto: Jessica Claren)

20 kulinariske nyheter på svenskekysten

(Foto: Saudi Tourism Authority)

Reisetips: AIUla i Saudi-Arabia

Den nye ruteåbning vækker smil hos repræsentanter fra både airBaltic og Billund Lufthavn (Foto: Billund Airport)

airBaltic udvider i Billund Lufthavn med rute til Tallinn

The Fjords DA har motteke fleire prisar for sine tre innovative fartøy i Vision-klassen. To av desse går på Nærøyfjorden, medan det tredje fartøyet opererer i Oslofjorden. Selskapet har i tillegg aktivitet med fleire båtar i Geiranger og Hardanger (Foto: Sverre Hjørnevik)

Norway’s Best Group blir eineeigar i The Fjords