logo-white

Ny Ryanair-kampanje: “KuldeSjokk”

“KuldeSjokk” er navnet på Ryanair`s nyeste salgskampanje som ble lansert fredag den 20. november. Frem til midnatt mandag 23. november tilbyr det irske lavprisselskapet opptil 20 prosents rabatt på utvalgte avganger de neste tre månedene.

– Kulden er på vei og vi i Ryanair lanserer vårt eget “KuldeSjokk-salg” denne weekenden, med opptil 20prosents  rabatt på utvalgte avganger på alle ruter over hele vårt europeiske nettverk, for reise i desember 2015, samt i januar og februar 2016, sier Hans Jørgen Elnæs som er Ryanairs markedsjef i Norden og Baltikum.

Kampanjen varer frem til klokken 24.00 mandag den 23. november og billettene kan kun bookes på selskapets nettsider.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Øyas minste bodega: Agustín Cabrera León lager prisvinnende røde- og hvite viner. Det er hardt arbeid, men veldig gøy! sier han (Foto: Canary Islands Tourism)

Vinruter skal bli Kanariøyenes nye turistattraksjon

(Bildkälla: FREEDOMtravel)

Stort intresse för cityguider – dessa läses mest på FREEDOMtravel

(Foto: Qatar Airways Cargo)

Qatar Airways Cargo hever standarden for dyretransporter

Plakat fra 1970-tallet (foto: hennig-olsen.no)

Hennig-Olsen Is feirer 100 år med kremen av iskrem

(Fotokilde: AVIAREPS)

AVIAREPS feirer 30-årsjubileum