logo-white

“Croatia – Winter Wonderland”

Kroatias turistbyrå har lansert en ny kampanje for kommende vintersesong: “Kroatia – Winter Wonderland”. Denne vil vare frem til 10. januar på de viktigste europeiske markedene, inkludert Sverige og Norge. 

Kampanje - Croatia - Winter Wonderland - Kroatia - 2021
Kampanjen “Croatia – Winter Wonderland” vil vare frem til 10. januar 2022 (Foto: Zoran Filipovic)

Kampanjen  “Croatia – Winter Wonderland” vil vises på sosiale medier inkludert Facebook, Instagram, Twitter, TikTok og Pinterest ved å bruke taggene #CroatiaWinterWonderland og #MagicalCroatia. Hovedmålet med kampanjen er å opprettholde synligheten til Kroatia og tiltrekke nye gjester ved å fremheve den vakre vinteren rundt Kroatia. Kampanjen fremhever også spesifikke turistaktiviteter som eno-gastronomi, kultur, natur og wellness.

– Kampanjene vi gjennomførte i år har posisjonert landet vårt som et høykvalitets, trygt og godt forberedt reisemål. At vi hadde stor suksess med dette ble bekreftet av European Travel Commission (ETC), som fremhevet at det kroatiske turistbyrået var den mest aktive europeiske turistorganisasjonen på portalen og i det sosiale nettverket Visit Europe under høstkampanjen, og som sådan et godt eksempel for turistorganisasjoner i andre land. Før året er omme forventer vi flere besøkende, de kroatiske reisemålene har utarbeidet et interessant adventstilbud som vi vil fremheve som en del av denne vinterkampanjen, sa direktøren for det kroatiske nasjonale turistrådet Kristjan Staničić da kampanjen ble lansert.

Staničić la også til at kampanjen vil inkludere tradisjonelle oppskrifter, skikker og tradisjoner som hvordan å lage pepperkakehjerter, samt de beste stedene for å ta vinterbilder.

Kampanje - Croatia - Winter Wonderland - Kroatia - 2021
Statuen Djevojke s galebom (på norsk: Jenta med måken) står på kystpromenaden Lungomare i Opatija er et symbol på hele Kvarnerregionen. (Foto: Studio Saršon)

I tillegg som en del av denne kampanjen vil #MagicalCroatia-taggen bli tilpasset visse destinasjoner som vil bli inkludert i kampanjeaktiviteter, så destinasjonene og fansen inviteres til å bruke tagger som #MagicalZagreb, #MagicalOpatija  #MagicalSplit, etc.

Som en del av kampanjen vil det også bli holdt en konkurranse i utvalgte markeder, der de beste vinterbildene av kroatiske destinasjoner og lokasjoner vil bli premiert, samt de beste svarene fra fans på konkurransespørsmål i sosiale medier.

For å oppnå best mulig resultater, som en del av kampanjen, hvis epidemiologiske forhold i landet og i nøkkelmarkedene tillater det, planlegges en reise for internasjonale influencere, og de vil besøke vinterlandskapet på øya Rab, utforske Plitvice Lakes National Park dekket av snø, og nyte julestemningen i Zagreb og Dubrovnik, etc.

Les også: Michelins Kroatia – der smakene fra Middelhavet og Sentral-Europa møtes (oktober 2021) – Enorm turistøkning i Kroatia (september 2021)

Flere nyheter, reisetips og artikler om Kroatia finner du HER

Hvordan reise til Kroatia - November 2021
(Foto: CNTB)
Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Stena Line)

Strawberry overtager driften af Stena Line`s The Reef-hotel i Frederikshavn

(Bilde: SAS – Scandinavian Airline)

SAS blir med i SkyTeam

Cadiz ligger ved Atlanterhavet - sydvest i Andalusia, rundt 120 kilometer syd for regionhovedstaden Sevilla. Nærmeste flyplass ligger i Jerez, 40 kilometer lengre nord (Fotokilde: Ticket)

Få en forsmak på sommeren uten trengsel – her finner du de autentiske spanske perlene

Kvitnes Gård ligger i Vesterålen   (Foto: Eivind H. Natvig/Institute)

Har millioner – leter etter reiselivets beste nyskapingsprosjekter

(Foto: Apollo Sports/Surfakademin)

Apollo Sports inngår samarbeid med Surfakademin