TUI lanserer sin andre markedsføringskampanje siden pandemien startet. Konseptet «Still Amazing» fokuserer på den gode feriefølelsen og hvorfor vi elsker å reise; som å ha tid sammen med de du er glad i, sand mellom tærne eller et deilig morgenbad i Middelhavet. I tillegg til dette er fokus på sikkerhet og trygghet fortsatt viktig for norske forbrukere.
Kampanjen er fullt ut produsert in-house, og lanseres senere enn hva som er normalt for selskapet. Timingen følger det nye bestillingsmønsteret i markedet.
– Vi er veldig stolte over å ha produsert denne kampanjen internt i TUI. Det har ikke vært noen produksjonsreise til innbydende reisemål i år, slik vi vanligvis gjør. Selv om vi alle befinner oss i en utfordrende situasjon, så vet vi at nordmenn vil ut å reise igjen, sier Lisa Rönnberg, som er markedssjef i TUI.
«Still Amazing» bygger videre på selskapets første kampanje under pandemien, og retter fokus på at mye har forandret seg, men alt det du elsker ved å reise fortsatt er der.
– Alt det som er fantastisk med å reise er der ute enda. Derfor vil vi fortsette å inspirere, minne om de fantastiske følelsene og oppfordre kundene våre til å fortsette å lengte og drømme. Som pakkereiseoperatør tar vi vare på kundene våre fra de setter seg på flyet til de kommer hjem, å vektlegge sikre og trygge reiser, og bestillingsvilkår er viktig for kundene våre, og dette temaet vil fortsette å være en viktig del av våre kampanjer fremover, sier Rönnberg.
Se TUIs inspirasjonsfilm her:
Arbeidsgruppe
- Head of Marketing: Lisa Rönnberg
- Creative Lead: Marcus Lind
- Tactical Lead: Malin Tikkakoski, Marthe Eidahl
- TUI Creative Studio: Katrina Lindqvist, Caroline Staedler, Tina Rudén, Johan Persson, Rasmus Grönvall, Henrik Egerstedt, Theodor Sköld, Jennifer Kivinen.
- PR: Adam Györki, Nora Aspengren
- Mediebyrå: Carat
Flere nyheter og artikler om TUI finner du HER