logo-white

Ny Tourism Ireland-kampanje for å «fylle hjerter» rundt om i verden

«Fill your heart with Ireland» heter Tourism Irelands nye globale kampanje. Den handler om å feire de forskjellige måtene Irland fyller hjertet til både besøkende og sitt eget folk – og invitere potensielle feriegjester til å komme og oppleve landet selv.

Klikk på hjertet og hør Jamie-Lee og Saoirse-Monica fra Derry Girls fortelle hva det er med Irland som fyller hjertet deres (pressebilde: tourismireland.com)

Nylig gikk startskuddet for Tourism Irelands nye globale kampanje – «Fill your heart with Ireland» over hele verden. I spissen for kampanjen står en rekke ambassadører – både internasjonale stjerner, lokale og besøkende – som snakker om ting ved Irland som fyller hjertet deres samt hva som skiller Irland fra andre destinasjoner. Blant annet er skuespillerne Sharon Horgan fra Bad Sisters og Saoirse-Monica Jackson og Jamie-Lee O’Donnell fra Derry Girls en del av kampanjen.

Den vakre irske naturen er en viktig del av kampanjen (pressebilde: tourismireland.com)

Fokus på autentiske opplevelser, fantastiske landskap og det varme irske folket

Kampanjen setter blant annet søkelyset på den varme irske lokalbefolkningen, den vakre naturen og spennende kultur fortalt gjennom personlige anekdoter.

– Vi er veldig glad for å kunne lansere vår nye kampanje ‘Fill your heart with Ireland’. Kampanjen vil fremheve våre rike og autentiske opplevelser, fantastiske landskap og spesielt vår varme velkomst, som skal oppmuntre folk til å sette Irland på sin ferieliste for 2023, sier direktør Niall Gibbons i Tourism Ireland.

Gibbons sier også at målet med kampanjen er å få Irland til å skille seg ut i et marked med svært høy konkurranse.

– Kampanjen har som mål å posisjonere Irland som et sted som fyller hjertet og gjenoppretter ånden. Folket her og velkomsten vår er det som skiller Irland fra konkurrerende destinasjoner, og det setter denne kampanjen søkelyset på, fortsetter han.

Klikk på hjertet og hør hva Sharon Horgan elsker med irene og humoren deres (pressebilde: tourismireland.com)

Kampanjen inneholder blant annet en serie videoer som går på forskjellige kanaler, inkludert reklamer på TV, på kinoer og i sosiale medier. Videoene kan også sees på turistrådets egne sosiale medier (YouTube, Instagram, Twitter, Facebook og TikTok).

Til sammen forventer turistrådet at kampanjen frem til juli vil ha rundt 100 millioner eksponeringer på verdensbasis, mens den vil ha opp mot 50 milllioner eksponeringer i andre halvår.

Les mer om Irland HER og om Nord-Irland HER

Flere artikler, nyheter og reisetips om Irland finner du HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Qatar Airways)

Hamad International Airport kåret til “Verdens Beste Flyplass” under Skytrax World Airport Awards 2024

(Bilde/illustrasjon: apollo reiser)

Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»

Radisson Hotel & Conference Centre Oslo Airport har 52 moderne og fleksible møterom (Foto: Radisson Hotel Group)

Erfaren hotelldirektør vender tilbake til Oslo Lufthavn Gardermoen

Røst lufthavn (Foto: Øystein Løwer/Avinor)

Daniel Østensen ny lufthavnsjef for Røst og Værøy