Nå styrker Star Tour sin digitale satsning med ny Country Manger i Norge med sterk digital bakgrunn. André Braathen kommer fra stillingen som Digital Director i Accenture/Avanade og har tidligere holdt stillingen som Nordic Digital & Marketing Director for First Hotels. Braathen ser frem til å være med på å løfte den digitale opplevelsen for kundene.
– Jeg er nå så heldig å få jobbe med et fantastisk produkt, bygget av bransjens dyktigste folk, og sammen skal vi sørge for at kundeopplevelsen blir enda bedre. For meg er det også viktig å jobbe målrettet med å øke relevans i alle kommunikasjonsledd. Vi skal inspirere til enda flere skreddersydde uforglemmelige ferieopplevelser, sier Braathen.
André Braathen vil primært ha ansvar for salg og kommersielle aktiviteter. Han vil også inngå i ledergruppen i TUI Nordic under enheten Distribution & Online. Direktør for Distribution & Online i Norden, Bassam el Mattar er svært fornøyd med nyansettelsen.
– Med sin digitale bakgrunn og fokus på kunden har André den optimale erfaringen og styrken for å komplementere vårt team hos Star Tour. André tar en lederrolle innen salgfor å øke antallet tilbakevendende kunder, samt introdusere nye kunder til vårt brede programtilbud i det norske markedet. Programtilbudet øker stadig med nye konsepthoteller som Sensatori for luksuschartersegmentet, eksklusivitet for hotellkjeden RIU, samt ekspansjon av våre Blue Village-hotel, forteller el Mattar.
Som eneste reisearrangør tilbyr Star Tour sine kunder å chatte direkte med reiselederne på de ulike destinasjonene. Appen «Min ferie» er allerede lastet ned av over 240.000 kunder. Nyansettelsen bidrar til ytterligere forsterkning av Star Tour sin digitale satsning.