logo-white

Amadeus og Accenture bruker kunstig intelligens for å øke SAS’ inntekter fra tilleggstjenester

Amadeus har sammen med Accenture utviklet en AI-basert analysetjeneste for salg av tilleggstjenester som hjelper SAS å øke sine inntekter.

SAS Boeing 737-700 inn for landing på Stavanger lufthavn Sola (foto: ©otoerres)

Ved å kombinere selskapets teknologi og ekspertise innen flybransjen med Accentures sterke dataanalyse og maskinlæringsmodeller*, har Amadeus gjort det mulig for SAS å utnytte datadrevet innsikt til å raskt generere verdi. 

Last ned hele studien under for å lese mer om hvordan Amadeus og Accenture har hjulpet SAS med å optimalisere sine tilleggstjenester i tråd med de reisendes forventninger.

Les om SAS sin egen opplevelse av samarbeidet HER

*Maskininnlæringsmodellene er utviklet i samarbeid med Massachusets Institute of Technology (MIT).

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål

(Fotokilde: BWH Hotels)

Velkommen til mathotellet i Steinkjer

(Foto: Eva Darron på Unsplash)

Slik finansierer du reisene dine ved å spille nettpoker