logo-white

Accor og Air France-KLM lanserer nytt lojalitetssamarbeid

Air France-KLM og Accor styrker partnerskapet gjennom et nytt og forbedret lojalitetssamarbeid for å gi flere fordeler til sine felles kunder. Nå kan medlemmer i lojalitetsprogrammene Flying Blue og Le Club AccorHotels tjene opp såkalte Miles+Points når de bor på Accors hoteller eller reiser med Air France-KLM. Disse poengene kan deretter konverteres til ulike tilbud hos begge selskapene.

Accor+AirFrance-KLM - lojalitetsprogram
Accor Hotels og Air France KLM styrker samarbeidet mellom sine lojalitetsprogrammer (bildekilde: accor/air france klm)

Det er første gang innenfor den europeiske reiselivsbransjen at en hotelloperatør og et flyselskap tilbyr et dobbelt belønningssystem til hele sin globale lojalitetskundebase. Dermed styrker også Accor Group og Air France-KLM Group sitt allerede etablerte partnerskap.

Takket være det nye lojalitetssamarbeidet får kundene økte muligheter til å tjene opp og innløse poeng. Det gjør at både Air France-KLM og Accor Group kan belønne medlemmene sine under alle deler av reisen. Hver gang kunder flyr med Air France-KLM eller bor på et Accor-hotell, vil de samtidig ha mulighet til å opptjene Flying Blue Miles og Le Club AccorHotels belønningspoeng. Disse poengene kan deretter konverteres til ulike tilbud hos begge selskapene.

– Vårt mål er å møte og overgå kundenes forventninger. Å legge til flere alternativer for å tjene opp og innløse Flying Blue Miles, var en viktig drivkraft for utviklingen av Miles+Points, og vi er glade for at vi fikk muligheten til å utvikle programmet sammen med vår partner Accor til fordel for våre felles kunder. Vi streber etter å gjøre Flying Blue til et ledende lojalitetsprogram innen flybransjen ved å fortsette å berike kundereisene i hvert ledd, sier Benjamin Smith, konsernsjef hos Air France-KLM.

Les flere saker om Air France HER og om KLM HER

– Partnerskapet mellom Air France-KLM og Accor har tatt et stort steg fremover til fordel for våre mest lojale medlemmer. Samarbeidet har ført sammen to ledende aktører fra reiselivsbransjen og omskriver reglene for lojalitetsbygging. Endringen av Accors livsstilslojalitetsprogram, som i fremtiden vil gå under navnet ALL — Accor Live Limitless — vil lede utviklingen av vår langsiktige strategi om «utvidet gjestfrihet» som innbefatter alt fra klassiske hotelltjenester til andre hverdagslige innslag våre medlemmers liv, sier Sebastien Bazin, styreleder og konsernsjef hos Accor.

Les flere saker om AccorHotels HER

For å benytte tjenesten Miles+Points må medlemmene inneha en medlemskonto tilknyttet www.flyingblue.com eller s-leclub.accorhotels.com. Deretter kan de tjene opp Flying Blue Miles og Le Club AccorHotels Reward Points automatisk når de flyr med Air France-KLM eller bor på et av Accors hoteller.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

MS Maud, her ved Senja,  skifter i høst navn til MS Midnatsol og det tradisjonsrike navnet blir igjen å se langs kysten fra november i år (Foto: Tommy Simonsen / Hurtigruten)

Tradisjonsrike MS Midnatsol tilbake langs kysten fra november

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Digital identitet skaper bedre reiseopplevelser

(Foto: Apollo Rejser)

Apollo lancerer rejser til Gambia

Bilskade - Personbil - Høyre side - If

Bilister bulker fordi de ikke følger vikeplikten

Boeing 737MAX8 - Elsa Beskow - Norwegian Air Shuttle

Premiär för direktflyg till Palma från Stockholm Skavsta Airport