logo-white

Scandic Friends slår nye rekorder med 1,5 millioner medlemmer

Scandics lojalitetsprogram, som allerede er Nordens største og best likte lojalitetsprogram i bransjen har nå 1,5 millioner medlemmer. Jubileumsmedlemmet, som blant annet premieres med en natt på det mobile hotellrommet Scandic To Go, ble overrasket med blomster når han ankom Scandic Kungens Kurva i Stockholm onsdag kveld.

Lojalitetsprogrammet Scandic Friends, som ble lansert i 2008, er et av Nordens ledende lojalitetsprogram innen hotellbransjen. Programmet har de siste syv årene utviklet seg med en rekke fordeler og er i dag blant bransjens mest fordelaktige og mest likte lojalitetsprogram.

Onsdag kveld ble Henrik Adinger feiret som medlem nummer 1,5 million. Da han sjekket inn på Scandic Kungens Kurva ble han feiret og ønsket velkommen med blomster av hotelldirektør Malin Åkesson.

Gjennom hele mai kommer Scandic til å fortsette feiringen av programmet sammen med medlemmer og kunder på nesten 230 hotell rundt om i Norden, Belgia, Polen og Tyskland.

– Hver dag jobber alle våre 14 000 medarbeidere med å gi våre gjester et kundetilbud og service i verdensklasse. At vi i dag har 1,5 millioner medlemmer i vårt lojalitetsprogram gjenspeiler den servicen vi gir til våre kunder. Jeg kan også med glede konstatere at i prinsippet 100 prosent av de kunder som tidligere var medlemmer i Ricas lojalitetsprogram har valgt å gå over i Scandic Friends – dette viser styrken i vårt kundetilbud og programmet, sier Frank Fiskers, konsernsjef for Scandic Hotels.

Henrik trodde først det var noen som spøkte med han da han ble møtt av hotelldirektøren da han sjekket inn på Kungens Kurva.

- Jeg ble veldig overrasket, og trodde først det var en spøk! Jeg reiser en del i jobben og for meg er det viktig med effektivitet. Det får jeg hos Scandic. Det er lett å booke, og man får god verdi for pengene. Ofte får man faktisk mer enn det man betaler for. Jeg gleder meg til å bo på flere hoteller og bruke mitt nye stamgjestkort, sier Henrik Adinger fra Värnamo.

Scandic Friends lojalitetsprogram har fire medlemsnivåer — 1st, 2nd, 3rd og Top floor som baseres på antall hotellovernattinger de siste 12 månedene. Alle stamgjester får dagsfersk avis, poeng og frinetter, stamgjestkvelder, rabatt på restauranter og hotelshop, samt gode tilbud i helger og ferier. Mange aktiviteter gjennomføres på lokalt nivå der respektive hotell gjennomfører unike aktiviteter og inviterer sine egne stamgjester. I tillegg tilbys det skreddersydde kundetilbud som blant annet konsertbilletter.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Øyas minste bodega: Agustín Cabrera León lager prisvinnende røde- og hvite viner. Det er hardt arbeid, men veldig gøy! sier han (Foto: Canary Islands Tourism)

Vinruter skal bli Kanariøyenes nye turistattraksjon

(Bildkälla: FREEDOMtravel)

Stort intresse för cityguider – dessa läses mest på FREEDOMtravel

(Foto: Qatar Airways Cargo)

Qatar Airways Cargo hever standarden for dyretransporter

Plakat fra 1970-tallet (foto: hennig-olsen.no)

Hennig-Olsen Is feirer 100 år med kremen av iskrem

(Fotokilde: AVIAREPS)

AVIAREPS feirer 30-årsjubileum