logo-white

Widerøe kåret til «Best i test» i Kundeserviceprisen 2018

Widerøe Internet AS (WIAS) og Widerøe Ground Handling (WGH) vant prisen «Best i test» for kundeservice 2018 i kategorien flyreise. Utmerkelsen er en årlig begivenhet etter kvalitativ testing.

Widerøes Dash 8-300 (foto: ©otoerres)

– Det er med stor stolthet og ydmykhet at vi på vegne av alle flinke medarbeidere i WGH og WIAS mottar denne viktige anerkjennelse på at Widerøe er målt, veid og funnet som det beste selskap på kundeservice blant flyselskapene i Norge, sier administrerende direktør i WIAS Odd Langvatn.

Widerøe - «Best i test» for kundeservice 2018
Trond Gunnar Stenersen (til v) og Odd Langvatn med prisen (bildekilde: WF)

– Vi er utrolig stolte over å kunne bidra til selskapets visjon Vi skaper muligheter mellom små og store steder. De viktigste bidragsyterne tilhører de små stasjonene som kombinerer ledig tid mellom flyene og det å drive Norges beste kundesenter, supplerer regiondirektør nord i WGH, Trond Gunnar Stenersen.

Utmerkelsen bekrefter at Widerøe igjen er der selskapet har satt seg som mål å være på dette området. Kombinasjonen av døgnåpen tjeneste, folkelige og kompetente medarbeidere, i tillegg til gode bakenforliggende systemer bidrar til at de er godt rustet til å håndtere henvendelser fra sine kunder. I tillegg har verdien av lokal kunnskap, norsk språk og tjenester «inhouse» i stor grad bidratt til dette resultatet.

Widerøes kundesenter, driftet av WIAS, håndterte i fjor 292.139 kundehenvendelser på chat, mail, sms, telefon og sosiale medier, mens WGH via telefon håndterte 71.170 kundehenvendelser.

Les også: Ving vant kundeservicepris – Flere nyheter om Widerøe finner du HER 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Apollo Sports/Surfakademin)

Apollo Sports inngår samarbeid med Surfakademin

MS Maud, her ved Senja,  skifter i høst navn til MS Midnatsol og det tradisjonsrike navnet blir igjen å se langs kysten fra november i år (Foto: Tommy Simonsen / Hurtigruten)

Tradisjonsrike MS Midnatsol tilbake langs kysten fra november

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Digital identitet skaper bedre reiseopplevelser

(Foto: Apollo Rejser)

Apollo lancerer rejser til Gambia

Bilskade - Personbil - Høyre side - If

Bilister bulker fordi de ikke følger vikeplikten