logo-white

TUIs Nordiske reklamekonsept blir globalt

For to år siden gikk reiseselskapet TUI gjennom en navnendringsprosess der kampanjekonseptet «For You» ledet an kommunikasjonen i alle kanaler. Konseptet har fungert så godt at TUI Nordic nå blir kampanjeansvarlig for samtlige av TUIs markeder.

TUI Nordic – Content & Campaign Team (Fotokilde TUI)

– Dette er jo en enorm tillitserklæring, og det å få utarbeide konsepter for alle våre markeder byr på spennende muligheter og en stor dose ansvar. Tanken er nå at våre kunder i Frankrike eller Belgia vil se samme varemerkekommunikasjon som vi gjør her i Norden, sier Lisa Rönnberg, Ansvarlig for Content & Campaign.

For You

Konseptet som har vært svært synlig her i Norden siden 2016 er utarbeidet i samarbeid med det svenske byrået Forsman & Bodenfors. Byrået står bak flere svært vellykkede kampanjer.

– Vi har lykkes med å utarbeide et konsept som skiller seg ut i et ellers ganske generisk reiselivsmarked. Vi vil styre arbeidet fra Norden og hjelpe våre internasjonale kollegaer med det vi har oppnådd her, sier Rönnberg.

Norden, Nederland, Belgia, Frankrike, Østerrike, Sveits og Tyskland vil snart ta del i kommunikasjonskonseptet som Lisa Rönnberg og hennes team har utarbeidet.

Les flere saker om TUI HER - Flere B2B nyheter finner du HER og HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Serneke/Strawberry)

Sjekk ut og sjekk inn – disse nye hotellene åpner i Sverige i 2024!

Ibsens Hotel modtager Travelers' Choice Award 2024 (Foto: Ibsens Hotel / Arthur Hotels)

Ibsens Hotel modtager Travelers’ Choice Award 2024

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål