Hos TUI er Dubai et stadig mer populært reisemål. Ifølge reisearrangøren skyldes interessen at nordmenn har fått øynene opp for de mange autentiske kulturelle opplevelsene ørkenmetropolen skjuler.
For å gjøre enda flere nordmenn oppmerksomme på hva ørkenmetropolen har å by på, lanserer TUI og Dubai Tourism nå en ny kampanje.
– Vi merker for tiden en vekst i interessen for Dubai, sier Nora Aspengren, kommunikasjonsansvarlig for TUI i Norge.
Hun peker på flere faktorer som avgjørende for nordmenns økende interesse for Dubai:
– De alle fleste nordmenn som reiser i vinterhalvåret, gjør det for å få varme og sol. Og det får man 100 prosent sikkert i Dubai. I tillegg ser vi at autentiske opplevelser og det å kunne utforske og oppleve den lokale kulturen er viktig for kundene våre. I så måte er Dubai perfekt, dessuten er utvalget av opplevelser for barnefamilier enormt. Opprinnelig var Dubai kjent for sine spektakulære hoteller og ble sett på som et sted man dro til hvis man ville ha en dyr og luksuriøs ferie. Sånn er det ikke lenger, forklarer Aspengren.
Ny kampanje skal øke kjennskapen
For å gjøre enda flere nordmenn oppmerksomme på de mange opplevelsene som skjuler seg i solrike Dubai, har TUI lansert en ny kampanje som setter fokus på nettopp dette. Som et ledd i kampanjen kan en heldig nordmann vinne en opplevelsesrik ferie til Dubai for fire personer – med mulighet for blant annet å utforske Dubais matkultur og gå på oppdagelse i lokale souker.
Frem til 2. februar 2020 kan man delta i konkurransen om en personlig drømmereise for fire personer til Dubai med TUI – inklusive fly, hotell og aktiviteter.
Konkurransen er et samarbeid mellom TUI og Dubai Tourism. Den heldige vinneren blir kåret 3. februar 2020. Les mer og delta i konkurransen på: www.tetterepaasolen.com
TUI selger reiser til Dubai hele året, men reisemålet er spesielt populært fra oktober til april – med høysesong i vintermånedene desember, januar og februar.
Se alle TUIs Dubai-reiser HER – Du kan lese mer om Dubai HER