Norsk statlig eierskap
Norge går ikke inn med ny kapital i SAS

Den norske stat går ikke inn med ny kapital i SAS. Staten kan, på gitte vilkår, akseptere å konvertere utestående…

Den norske stat går ikke inn med ny kapital i SAS. Staten kan, på gitte vilkår, akseptere å konvertere utestående…