logo-white

Singles’ day med fake arm

Ving lanserer kampanje for reiselystne single. – Mange av våre gjester reiser alene. Med denne filmen ønsker vi å løfte reiselysten til alle som liker å reise på egenhånd, sier Thea Bergerud i Ving Norge.

Ving - Singlereiser - Kampanje - 2019
Det er verken ensomt eller kjedelig å reise alene på tur, mener Thea Bergerud i Ving. (Bildekilde: Vinggruppen)

Det er mange nordmenn som reiser alene, både single og ikke-single. Likevel er markedsføringen av reiser som regel rettet mot to eller flere reisende. Det ønsker Ving å gjøre noe med når de for første gang lager en egen Singles’ day-kampanje til sosiale medier.

Kampanjen er en parodi på YouTube-fenomenet #followmeto. I originalen vises romantiske par som leier seg gjennom eksotiske opplevelser på ferie. I Vings versjon er partneren byttet ut med en fake-arm som fungerer som en selfie stick.

– Mange av våre gjester reiser alene. Med denne filmen ønsker vi å løfte reiselysten til alle som liker å reise på egenhånd, og vi ville gjøre det med glimt i øyet. Det er verken ensomt eller kjedelig å være alene på tur, forteller ansvarlig for SoMe i Ving Norge, Thea Bergerud.

Konseptet er laget internt i Ving, og produksjonsselskapet for kampanjen er Omanovic Production. Filmene er spilt inn på Gran Canaria.

Flere saker om Ving finner du HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål

(Fotokilde: BWH Hotels)

Velkommen til mathotellet i Steinkjer

(Foto: Eva Darron på Unsplash)

Slik finansierer du reisene dine ved å spille nettpoker