logo-white

SAS på topp blant flyselskapene

SAS ble beste flyselskap i “Norsk Kundebarometer for 2016“. Kun Flytoget og Sporveien/T-banen var foran i kategorien “Persontransport”.

SAS ble nr. tre i kategorien “Persontransport” og best av flyselskapene  i “Norsk Kundebarometer for 2016” fra Handelshøyskolen BI. Selskapets kunder hadde en tilfredshet på 76,2 prosent og lojalitet på 87.6 prosent . Til sammenligning hadde Flytoget- som var best i “Persontransport” en tilfredshet på 83,4 og lojalitet på 87 prosent.

Widerøe ble nr. to av flyselskapene og nr. fire i “Persontransport” med tallene 76/87,3 for tilfredshet og lojalitet. Det var et stykke foran Norwegian som ble tredje best av flyselskapene og nr. 10 totalt i “Persontransport” med 70,6 prosent tilfredse kunder og en kundelojalitet på 86,5 prosent.

Les mer om resultatene i Norsk Kundebarometer 2016 HER

“Norsk Kundebarometer” er utarbeidet av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. Undersøkelsen omfatter over 180 virksomheter i rundt 30 bransjer.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

MS Maud, her ved Senja,  skifter i høst navn til MS Midnatsol og det tradisjonsrike navnet blir igjen å se langs kysten fra november i år (Foto: Tommy Simonsen / Hurtigruten)

Tradisjonsrike MS Midnatsol tilbake langs kysten fra november

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Digital identitet skaper bedre reiseopplevelser

(Foto: Apollo Rejser)

Apollo lancerer rejser til Gambia

Bilskade - Personbil - Høyre side - If

Bilister bulker fordi de ikke følger vikeplikten

Boeing 737MAX8 - Elsa Beskow - Norwegian Air Shuttle

Premiär för direktflyg till Palma från Stockholm Skavsta Airport