logo-white

Ryanair: Ni av ti fly “on-time” i 2015

Hele 91 prosent av Ryanairs over 600.000 flyginger i 2015 ankom “on-time” ifølge tall fra selskapets egen “kundeservice statistikk”. For desember var tallet 86 prosent av rundt 44.000 flyginger.

Robin Kiely (ryanair.ie)
Robin Kiely (ryanair.ie)

Desemberstatistikken viser også:

  • En klage per 1300 passasjerer
  • Mindre enn en bagasjeklage per 1000 passasjerer
  • 99 prosent av alle klager besvart innen sju dager

Ryanair’s Robin Kiely sier:

– Ryanair transporterte mer enn 7.5 million kunder i desember og 86% av våre 44,000 flights ankom on-time, samtidig med at vi fortsetter med å forbedre vår kundeservice. I 2015 ankom over 91% av våre 600,000 flights on-time. Når vi utvider vårt rutenettverk og introduserer nye elementer i år 3 av vårt “Always Getting Better” program, fortsetter Ryanair med å levere så mye mer enn bare de laveste prisene i Europa.”

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Stena Line)

Strawberry overtager driften af Stena Line`s The Reef-hotel i Frederikshavn

(Bilde: SAS – Scandinavian Airline)

SAS blir med i SkyTeam

Cadiz ligger ved Atlanterhavet - sydvest i Andalusia, rundt 120 kilometer syd for regionhovedstaden Sevilla. Nærmeste flyplass ligger i Jerez, 40 kilometer lengre nord (Fotokilde: Ticket)

Få en forsmak på sommeren uten trengsel – her finner du de autentiske spanske perlene

Kvitnes Gård ligger i Vesterålen   (Foto: Eivind H. Natvig/Institute)

Har millioner – leter etter reiselivets beste nyskapingsprosjekter

(Foto: Apollo Sports/Surfakademin)

Apollo Sports inngår samarbeid med Surfakademin