Nye T-skjorter på Tørst i Stavanger
Servitørene på Tørst i Stavanger fikk nye spesialdesignede t-skjorter under Gladmat 2016. T-skjortene er designet av Anette Moi som også står bak det store veggmaleriet som ble avduket på Skur 6 under åpningen av årets matfestival i oljebyen.

Les mer om Anette Moi HER
Les mer på «Fargegata» sine Facebooksider HER
Se også: Gladmat kom med sommeren












