logo-white

Norwegian dobler bonus

Norwegian dobler bonusopptjeningen i selskapets “Reward-program”. Konkurrenten SAS mener dette tyder på desperasjon.

Norwegian “Reward” har frem til nå vært på 10 prosent av billettprisen. Nå økes den til 20 prosent. Målet er  å lokke til seg flere forretningskunder, skriver Aftenposten.

Hos konkurrenten SAS, som for noen måneder reduserte bonusopptjeningen i sitt bonusprogram, mener man at dette tyder på desperasjon.

– Å tilby 20 prosent avslag i billettprisen er en underlig måte å drive forrenting på. Heldigvis har vi en så god salgsutvikling på våre dyreste billetter, i den såkalte Plus-klassen, at vi ikke behøver å ty til slike drastiske grep, sier Nils Lindhe som er sjef for .SAS Euro Bonus til Aftenposten.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Serneke/Strawberry)

Sjekk ut og sjekk inn – disse nye hotellene åpner i Sverige i 2024!

Ibsens Hotel modtager Travelers' Choice Award 2024 (Foto: Ibsens Hotel / Arthur Hotels)

Ibsens Hotel modtager Travelers’ Choice Award 2024

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål