logo-white

Nordic Choice Hotels vant europeisk kommunikasjonspris

Nordic Choice Hotels gikk helt til topps i kategorien «Communication» under  HSMAI Europe Awards som er Europas største prisutdeling innen reiseliv. Selskapet vant i tillegg også   prisen for “Best Company Culture” for prosjektet Nordic Choice Tour. Prisene ble delt ut under en galla i Amsterdam. 

Christine Viland (choice.no)

Nordic Choice Hotels er et selskap med takhøyde, stort spillerom og mange gode historier, noe som er et meget godt utgangspunkt for å skape spennende kommunikasjonskonsepter. Oppskriften vår er å kombinere tradisjonelle PR-aktiviteter med kreative stunts og kulturbyggende konsepter som differensierer oss fra konkurrentene. Denne prisen viser at vi lykkes med ambisjonen om å være Nordens mest spennende hotellselskap, sier Christine Viland, kommunikasjonsdirektør i Nordic Choice Hotels.

Blant arbeidene som ble løftet frem var Nordic Choice Tour som gikk av stabelen høsten 2016 og som samlet 5000 Nordic Choice Hotels-medarbeidere. I løpet av tre uker feiret eier Petter Stordalen og administrerende direktør Torgeir Silseth medarbeiderne med foredrag, talkshows, prisutdelinger, middag og fest på totalt 11 destinasjoner. I tillegg arrangerte teamet presseevent og kundemøter på samtlige destinasjoner.

I juryens begrunnelse står det blant annet: 

Petter A Stordalen under en åpningfest i Bergen våren 2015 (©otoerres)

“Eier og CEO har i en måned reist rundt i Norden for møte så mange ansatte og interessenter som mulig, og på den måten skapt en arena hvor de kan lytte, lære, inspirere og bli inspirert på en og samme tid. I kraft av deres enorme vekst, viser dette at ledelsen forstår hvordan man bygger kultur nedenifra og opp. Gjennom sine originale kommunikasjonskonsepter evner Nordic Choice Hotels å formidle sine budskap til både medarbeidere, presse, kunder og lokale interessenter på en effektiv og kreativ måte.”

Det er mennesker, ikke millioner, som skaper magiske hotellopplevelser. Dedikerte, dyktige og engasjerte medarbeidere er nøkkelen til suksess og vår viktigste ressurs. Derfor bruker vi både tid og penger på å investere i medarbeiderne våre. Det er også grunnen til at vi prioriterer en måned til Nordic Choice Tour og at vi arrangerer Vinterkonferanse for 3000 mennesker hvert år, sier Petter Stordalen, eier og styreleder i Nordic Choice Hotels.

Les flere saker om Nordic Choice Hotels HER og om HSMAI HER

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål

(Fotokilde: BWH Hotels)

Velkommen til mathotellet i Steinkjer

(Foto: Eva Darron på Unsplash)

Slik finansierer du reisene dine ved å spille nettpoker