logo-white

Nok en høytstående pris til Hertz Norge

Hertz Norge ble for andre året på rad tildelt prisen som Norges ledende leiebilselskap under World Travel Awards. Årets prisutdeling fant sted i Berlin.

Gunn Helen Aurstad, Leisure Distribution Manager og Arnfinn Heller Hansen, Travel Partner Manager i Hertz Norge (Foto: Hertz/WTA)

– Det er utrolig gøy å bli globalt anerkjent for den jobben vi gjør i Norge. Det hadde ikke vært mulig uten alle våre dedikerte ansatte som står på hver dag for å sikre gode opplevelser for kundene våre. Så er det ekstra stas å få tildelt prisen to år på rad, sier Arnfinn Heller Hansen, Travel Partner Manager i Hertz Norge.

World Travel Awards deler hvert år ut en rekke priser til aktører innen reise og turisme sektoren fra hele verden. Med en stor internasjonal kåring som dette er det derfor ikke bare nordmenn som kan stemme på de norske kåringene.

– Denne prisen tillater også utenlandske å stemme på oss som leverandør i Norge. Det er veldig givende at vår tilstedeværelse internasjonalt, våre globale partnerskap og ikke minst norske relasjoner resulterer i en pris som den ledende aktøren i Norge, forteller Jonas Rellsve, salgsdirektør i Hertz Norge.

En bransje i endring

Mobilitetsmarkedet har de siste årene gjennomgått store endringer og flere aktører har kommet på banen med nye, innovative løsninger for fremtidens mobilitet.

– Som markedsleder kommer det også et ansvar for å drive mobilitetsmarkedet i riktig retning. Å vinne priser som «Norges ledende leiebilselskap» og som «Årets beste bilutleier» fra Grand Travel Awards tidligere i år er helt klart en ekstra motivasjon for å kjøre på videre. Vi har ambisiøse mål både i byene og resten av landet, og skal vokse videre samtidig som vi opprettholder det gode tilbudet vi har i dag, sier Rellsve.

Smidige løsninger i fokus

Med fornyet tittel som Norges ledende leiebilselskap er det viktig for Hertz å utvikle et tilbud som treffer både dagens og morgendagens forbrukere. Her står blant annet bærekraft og digitalisering av tjenester høyt på agendaen.

– Det er viktig for oss å kunne tilby bilene kundene våre ønsker å kjøre på en god og effektiv måte. Vi jobber derfor med å stadig utvide andelen elbiler og ladbare hybrider i bilparken vår. I tillegg fortsetter vi å videreutvikle de digitale tjenestene våre for å skape en mest mulig smidig kundereise, sier Rellsve.

Flere relaterte nyheter finner du HER, HER og HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål

(Fotokilde: BWH Hotels)

Velkommen til mathotellet i Steinkjer

(Foto: Eva Darron på Unsplash)

Slik finansierer du reisene dine ved å spille nettpoker