logo-white

Monika Hauge Nordgård ny Global Markedssjef i Hurtigruten ASA

Monika Hauge Nordgård er fra oktober ansatt som global markedssjef i Hurtigruten ASA. Hun er 36 år gammel og er sivilmarkedsfører med en Master i Marketing Management fra Norges Markedshøyskole.

Monika Hauge Nordgård (Foto: [email protected])

Monika Hauge Nordgård kommer direkte fra en karriere som markedssjef i Star Tour Norge, før det var hun ansatt hos DFDS Seaways, til å begynne med som CRM Manager og deretter som markedssjef. Monika har solid reiselivserfaring og spisskompetanse innen CRM og digital markedsføring.

– Jeg er svært opptatt av å se ting ut i fra kundens perspektiv og gleder meg til å ta fatt på den globale markedskommunikasjonen i Hurtigruten», sier Hauge Nordgård.

Global Marketing i Hurtigruten bygges opp med base i Oslo i tett samarbeid med utenlands kontorene i Hamburg, London, Paris og Seattle.

– Vi er meget fornøyde med å få Monika med på laget og med hennes erfaring skal vi bygge en global merkevare med meget store vekstambisjoner for fremtiden» forteller kommersiell direktør Magnus Wrahme

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(källa: travelmarket.se)

Svenskt flygprisindex for resa vecka 23 – 2024

(Foto: Canary Islands Tourism)

Dette er Kanariøyenes beste strender

(pressebilde: visit flandern/related.dk)

Flanderns beste sykkelruter

(Foto: Dfly.no)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo Kristi Himmelfartsdag – torsdag 9. mai 2024

(Fotokilde: Emirates Airline)

Emirates investerer i grønnere luftfart med midler fra eget bærekraftsfond