logo-white

Microsoft valgte Cytric by Amadeus

Cytric by Amadeus gir Microsofts ansatte en mer interaktiv, intuitiv og sømløs prosess for planlegging, bestilling og endring av forretningsreiser. Innledningsvis vil Microsoft implementere Cytric-løsningene hos en utvalgt gruppe av ansatte. Denne første fasen inkluderer Cytric Easy, som er integrasjonen av Cytric Travel inn i Microsoft 365, og som gir brukerne mulighet til å planlegge reiser og dele reiseruter og annen reiseinformasjon med kollegaer, helt uten å forlate de applikasjonene man jobber i størstedelen av hverdagen, som Microsoft Office eller Microsoft Teams.

Infotavle - London Gatwick Airport - Storbritannia
Cytric by Amadeus gir Microsoft en innovativ reisebestillingsløsning, tilpasset deres dynamiske og stadig voksende virksomhet (Foto: Dfly.no)

Microsoft, et av verdens ledende, globale programvareselskaper, fortsetter sin ambisiøse digitale transformasjonsprosess i sin forretningsreiseavdeling, med mål om at de ansatte skal få en bedre og mer intuitiv opplevelse rundt reiser. For Microsoft har det å få et reisebestillingsverktøy som er fleksibelt nok til å håndtere deres globale reisepolicy, som inkluderer deres velkjente fokus på bærekraft og tilgjengelighet, vært en avgjørende faktor for deres valg av løsning.

Microsoft og Amadeus har en felles visjon og satsing på å levere de beste løsningene for både reisebransjen og andre bransjer. Vi har et sterkt fokus på å bruke innovasjon og innovative løsninger for å bistå Microsoft i deres virksomhet, og vi anser at Cytric by Amadeus er banebrytende innenfor forretningsreiser og vil være med på å flytte noen grenser i forhold til hva man har sett på dette området frem til nå. Vi er svært glade for denne muligheten, og det er en bekreftelse på vårt engasjement for å levere innovasjon innenfor reiseteknologi som forbedrer opplevelsen til reisende verden over, sier Rudy Daniello, Executive Vice President, Amadeus Cytric Solutions. 

Eric Bailey, Global Travel Director for Microsoft legger til:

Dette er en milepæl som gir oss enda bedre grunnlag for vårt arbeid med å utnytte teknologi for å skape bedre brukeropplevelser både rundt reisebestillingsprosessen og på reisemålet.  Vi ønsker å forenkle alle sider av forretningsreisevirksomheten for våre ansatte. Cytric bidrar til dette med sitt intuitive brukergrensesnitt.

Vi har et pågående, bredt forretningssamarbeid med Amadeus, og en felles visjon om å sammen redefinere forretningsreiser generelt. Vi er glade for at våre egne ansatte også vil dra nytte av denne kombinasjonen av visjon og erfaring.»

Amadeus og Microsoft fortsetter sitt felles arbeid med å drive innovasjon og utvikle nye produkter og løsninger for en forbedret reiseopplevelse ved hjelp av sky-teknologi, forankret i det globale, strategiske og langsiktige partnerskapet som ble inngått i 2021.  

Flere nyheter og artikler om Amadeus finner du HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(bildekilde: sceenshot / strawberry.no)

Strawberry utvider porteføljen i Finland med et tidligere fengsel

Jobbe fra bassengkanten? Vær sikker på at du surfer sikkert først (Bilde: Pexels)

Slik surfer du sikkert under sommerferien

Visby - Gotland - Sverige

Vinn en gullbillett til Gotland – Sveriges fantastiske sommerøy!

(Foto: ©Dfly.no)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo torsdag 2. mai 2024

(Bildekilde: NCL.com)

Norwegian Aqua blir første Prima Plus-skip med vinbar, plantebasert spisested og eksklusiv thai-restaurant