logo-white

DZT-kampanje restarter tysk innkommende turisme

Da de fleste europeiske land gjenåpnet grensene sine den 15. juni startet Tysklands Nasjonale Turistkontor (DZT) sin nye kampanje «Germany – DreamsBecomeReality» og reklamerer dermed for turisme til Tyskland for første gang på tre måneder.

Skjermbilde - Tyskland - Gjenoppstart 2021
Mikrosiden Germany – DreamsBecomeReality (screenshot: germany.travel)

– Med denne kampanjen setter vi sterke impulser i våre europeiske fokusmarkeder for å møte den gjenopprettede reisefriheten i Europa. Korona-erfaringene gjør at kundene utvikler nye verdier og krav til kvalitet og bærekraft, sier administrerende direktør i DZT, Petra Hedorfer.

Mikrosiden Germany – DreamsBecomeReality fungerer som kommunikasjonshub under kampanjen, hvor reisende via bilder og tekster inspireres til å oppdage attraksjoner utenfor allfarvei, slott og borger, gå- og sykkelstier, kulinariske tips og de vakreste bilrutene i Tyskland.

Videre elementer av kampanjen er programmert annonsering, B2B- og B2C-nyhetsbrev, pressearbeid og sosiale medier-aktiviteter. Alt knyttes sammen under emneknaggen #GermanyAwaitsYou

På mikrosiden og DZTs YouTube-kanal finner man også en kampanjevideo som gir et inntrykk av det mangfoldige tilbudet som venter på reisende i Tyskland.

Les flere nyheter om Ferielandet Tyskland HER og HER, samt om Reiselandet Tyskland HER og HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål

(Fotokilde: BWH Hotels)

Velkommen til mathotellet i Steinkjer

(Foto: Eva Darron på Unsplash)

Slik finansierer du reisene dine ved å spille nettpoker