logo-white

Det skjer noe hos Thon

Selv med tursekken full av erfaringer, stopper ikke Olav Thon opp. Nye topper skal bestiges. Nå tar han opp kampen i et hardt konkurranseutsatt hotellmarked med ny storsatsning.

Sissel Berdal Haga (bilde: thonhotels.no)
Sissel Berdal Haga (bilde: thonhotels.no)

– Stillstand er tilbakegang. Hos oss står ingenting stille,” sier Olav Thon.

Thon Hotels er ekspansive og innovative, og tar en sterkere posisjon i markedet. Hotellmarkedet er i stadig utvikling, og det satses på design, teknologi og matopplevelser. Men selve kjernen i hotelleveransen er besøksopplevelsen. Thon Hotels har derfor hatt omfattende investeringer for å fornye og forskjønne hotellene slik at man kan gi gjesten den aller beste hotellopplevelsen.

Ansvaret for den store designutviklingen er det Sissel Berdal Haga, Designansvarlig i Olav Thon Gruppen, som står bak. I en årrekke har hun jobbet med å modernisere hotellene, og Berdal Hagas visjon er å skape en levende atmosfære gjennom bevisst bruk av farger.

- Jeg er ikke i tvil om at farger skaper glede. Selve kjernen i designet er modig fargebruk, og gjester skal stråle opp når de besøker Thon Hotels,” sier Berdal Haga.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål

(Fotokilde: BWH Hotels)

Velkommen til mathotellet i Steinkjer

(Foto: Eva Darron på Unsplash)

Slik finansierer du reisene dine ved å spille nettpoker