logo-white

Visit Malaysia Year 2020

2020 er blitt utsett til et spesielt besøksår – “Visit Malaysia 2020“, med et uttrykt mål om å nå et nivå på 30 millioner internasjonale turistankomster til landet og en turistomsetning på RM100 milliarder. Hovedfokus for kampanjen er økoturisme og kultur.

Logoen for turiståret reflekterer et spekter av gjenkjennelige og ikoniske elementer fra Malaysia, som hornbiller, hibiscus og ville bregner, samt fargene fra det malaysiske flagget.

Sammen symboliserer dette mangfoldet i den malaysiske kulturen, historien, flora og fauna, samt de mange ferieopplevelsene denne destinasjonen tilbyr.

For å fremme flyforbindelser for å kunne tiltrekke seg flere besøkende til landet, er det inngått et samarbeid med ulike internasjonale flyselskaper for å kunne lansere nye ruter til Malaysia fra sentrale internasjonale knutepunkter.

Tourism Malaysia iverksetter også felles markedsføringskampanjer over hele verden for å stimulere interessen og øke synligheten for reisemålet.

Les mer om Malaysia og kampanjen HER og HER

Flere saker om Malaysia finner du HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Hvis du sjekker kartet på el-sparkesykkel er det stor forskjell om du er en del av trafikken eller ikke (Foto: Frende Forsikring)

Kan koste deg over 10 000 kroner

suleskard - Fjell - vei - sommeråpent

Brokke-Suleskarveien åpnes 21. mai: Spektakulære inntrykk rundt hver sving

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Amadeus kjøper Vision-Box

Utsikt over Messina på Sicilia, et av de mest populære reisemålene i Italia. Øya er blant annet kjent for sine mafiarøtter og aktive vulkan (Foto: TUI)

Nordmenn vil skreddersy Italiareisen

(Foto: Stena Line)

Strawberry overtager driften af Stena Line`s The Reef-hotel i Frederikshavn