logo-white

Ving vant kundeservicepris

Reisearrangøren Ving gikk helt til topps i årets prestisjetunge Kundeservicepris i regi av selskapet SeeYou. Årets kundesentre kåres ved å gjennomføre Norges største blindtest. De ringer i alt 3.921 telefonsamtaler og sjekker hele 153 kundesentre.

Ving mottok pris for reisebransjens beste kundeservice. Her med Marie-Anne Zachrisson og Ann-Renée Degnes. (bildekilde: ving.no)

I testen benytter de kommunikasjonskanalene hvert enkelt kundesenter har, som for eksempel telefon, chat og kontaktskjemaer. De som vinner, skårer høyest på alle tre områdene. Det betyr at de har kundeservice av høy kvalitet, samt fornøyde kunder.

I kategorien reiseselskap stakk Ving av med den gjeve prisen.

– Vi jobber iherdig og kontinuerlig for å ha et kundesenter vi kan være stolte av. Denne prisen gir ikke bare anerkjennelse for den jobben vi gjør. Den gir også inspirasjon til å fortsette det viktige arbeidet for at kundene skal føle seg sett og hørt, sier ansvarlig for Vings kundeservice i Norge, Marie-Anne Zachrisson.

Kundene kan ta kontakt der det passer dem best

Vings kunder kan ta kontakt på flere kontaktflater: e-post, telefon, chat og sosiale medier.

– Det er ofte de samme menneskene i Ving som svarer i alle de ulike kanalene. Våre ansatte sitter på en enorm kunnskap om alle våre reisemål, og samtidig jobber de daglig med å yte best mulig service i våre kundemøter. Det er en veldig dyktig gjeng, som absolutt fortjener denne prisen, sier Zachrisson.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Fotokilde: Air France KLM)

Air France og KLM: Lojalitetsprogrammet Flying Blue, lanserer en unik statusmatch i Norge

– Lefkas er en av Hellas mest uberørte øyer. Til tross for at øya er lett tilgjengelig med bilferje fra fastlandet, er det ennå ikke så mange turister som har oppdaget denne perlen, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen (Foto: TUI)

To nye greske perler tilgjengelige med TUI

(Fotokilde: Norwegian Air Shuttle)

Norwegian-konsernet fraktet 2,2 millioner passasjerer i april

(Ill. foto: ©otoerres)

Sammenbrudd i Avinor-forhandlingene

(Foto: Radisson Hotel Group)

Nye Radisson Blu Scandinavia Hotel, København