logo-white

Nytt fordelsprogram: Egencia Advantage — en fullintegrert løsning for den totale reisen

Expedia-gruppens forretningsreiseselskap, Egencia® Advantage lanserer et nytt verdensomspennende fordelsprogram designet for å bistå forretningsreisende før, under og etter reisen. Det nye programmet hjelper forretningsreisende blant annet med å få oversikt over hva som tilbys hos de ulike flyplassloungene og til å komme i kontakt med Egencia sin avdeling for reisendes sikkerhet og risikohåndtering i tilfeller av krise. Alle tjenestene er integrert i ett og samme fordelsprogram som har til hensikt å øke den reisendes tilfredshet.

Carl Moltzau (Foto: Ken Ingwersen)

– Det faktum at Egencia utvikler egen teknologi in-house, gjør at vi skiller oss fra andre reisebyråer. Dette gjør også at vi enkelt kan utnytte eksisterende tjenester som kundene allerede har kjennskap til og samle dem til én integrerte løsning. Med Egencia® Advantage vil den reisende spare mye tid simpelthen fordi det ikke lenger blir nødvendig å benytte seg av hver enkelt tjeneste separat. Fordelsprogrammet knytter flere tjenester sammen og bidrar til å gjøre den totale reiseopplevelsen mer sømløs, sier Carl Moltzau, direktør account management i Egencia Norge.

– Vi har ambisjoner om å inngå flere samarbeidsavtaler fremover, som igjen vil bidra til å gjøre tjenesten enda mer attraktiv for forretningsreisende. Med andre ord har løsningen vi presenterer i dag potensial til å vokse seg enda større, legger han til.

Det nye fordelsprogrammet inkluderer foreløpig en håndfull tjenester, men med en forventning om at flere samarbeidsforhold vil etableres løpende. Ved lansering av Egencia Advantage er følgende tre tjenester inkludert:

  • LoungeBuddy, en global tjeneste som gir forretningsreisende informasjon om flyplasslounger. Tjenesten kan eksempelvis benyttes dersom reisende forventer lange mellomlandinger, opplever forsinkelse eller kanselleringer. LoungeBuddy gjør at den reisende enkelt kan sjekke tilgjengeligheten til flere hundre lounger over hele verden, og bestille plass ved behov.
  • AirHelp hjelper den reisende med krav om kompensasjon ved forsinkelser eller kansellerte flyreiser. Dersom den reisende flyr innad i EU, og fra eller til et Europeisk land har personen krav på kompensasjon ved forsinkelser og innstilte flyvninger eller om man ikke rekker en videreforbindelse. Tjenesten hjelper den forretningsreisende å identifisere rettigheter og forenkler kompensasjonsprosessen for Egencia-kunder.
  • Risikohåndtering, som øker tryggheten på reisen. Tjenesten hjelper reisende raskt med å komme i sikkerhet ved en uforutsett situasjon.

Les mer om Egencia Advantage på Egencias blogg HER – Les flere saker om Egencia® HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Saudi Tourism Authority)

Reisetips: AIUla i Saudi-Arabia

Den nye ruteåbning vækker smil hos repræsentanter fra både airBaltic og Billund Lufthavn (Foto: Billund Airport)

airBaltic udvider i Billund Lufthavn med rute til Tallinn

The Fjords DA har motteke fleire prisar for sine tre innovative fartøy i Vision-klassen. To av desse går på Nærøyfjorden, medan det tredje fartøyet opererer i Oslofjorden. Selskapet har i tillegg aktivitet med fleire båtar i Geiranger og Hardanger (Foto: Sverre Hjørnevik)

Norway’s Best Group blir eineeigar i The Fjords

(Foto: VisitTampaBay/ Rob Harris)

Gratis i Tampa Bay

(Foto: Ministry of Heritage and Tourism Sultanate of Oman)

St. Regis åpner hotell i Muscat