logo-white

“Bakeriet” i Trondheim blir Best Western Plus hotell

Hotel Bakeriet, tidligere Clarion Collection, går inn i Best Western Hotels & Resorts 1. januar 2018, og blir et Best Western Plus hotell. Dermed blir dette det tredje hotellet i kjeden i Trondheimsområdet, og det første Best Western Plus hotellet som tilbyr en standard av høy kvalitet og et godt servicetilbud til gjestene sine.

Hotel Bakeriet, Trondheim (bildekilde: BW)

Hotel Bakeriet er et meget populært og hyggelig hotell, sentralt beliggende i Trondheim sentrum innen gangavstand til attraksjoner som Nidarosdomen, jernbanestasjonen, teateret, shopping og restauranter.

Det er historisk sus over hotellet som tidligere har hatt lang bakgrunn som bakeri. Bygningen er fra midten av 1800-tallet, og den dag i dag opplever gjestene et unikt miljø med utstillinger og interiører fra hotellets rike historie. Hotellet har 109 hyggelige gjesterom, to konferanserom, lobbybar, treningsrom og restaurant.

– Vi har ønsket å styrke vår posisjon i Trondheim sentrum, og Hotel Bakeriet er perfekt for Best Western Hotels & Resorts med sin personlighet og unike historie å fortelle,” sier Hege Ramm, Country Manager Norway.

– Hotellet er meget attraktivt både for forretningsreisende og turister.”

– Etter å ha eid Hotel Bakeriet i noen år, ser vi nå veldig positivt på å skulle drifte hotellet selv som en del av Best Western familien, sier Francis Hay, eier av Hotel Bakeriet.

– Vi gleder oss til å implementere konseptene som ligger i Best Western Plus, og også sette igang med en utvikling av hotellet slik at vi får et moderne, innbydende og levende hotell midt i den historiske delen av Trondheim sentrum.

Les flere saker om Best Western HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Canary Islands Tourism)

Viva el 17 de Mayo ! – Årets nasjonaldag feires stort på Kanariøyene

Stein Nilsen (Foto: Widerøe)

Stein Nilsen fratrer i Widerøe

Utgangen (foto: ©otoerres)

Reisebransjen øker teknologi-investeringene med 14% i 2024

(foto: ©otoerres)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo torsdag 16. mai 2024

– Vi ser vekstmuligheter i nye markeder, gjennom et bredere dynamisk tilbud, og dermed når vi flere målgrupper. De to første kvartalene av året var svært vellykkede operasjonelt sett, sier administrerende direktør, Sebastian Ebel i TUI Group (Foto: TUI)

Rekordomsetning for TUI Group