Fredag den 1. september 2017 var det 15 år siden Norwegian gikk på vingene med sine Boeing 737-maskiner. Jubileet ble markert med en «retro» av første flyvning som gikk mellom Oslo og Bergen.  Flybesetningen fra jomfruturen i 2002 og  Norwegiansjef Bjørn Kjos var selvsagt med på turen fra Oslo-Gardermoen til byen mellom de sju fjell.

– Det er takket være dere, våre fantastiske passasjerer, at vi kan gi enda flere muligheten til å fly. Vi gleder oss til fortsettelsen med mange nye ruter over hele verden!, sier Norwegian-sjef Bjørn Kjos.