logo-white

Thon har sjekket inn ved Dyreparken

Quality Hotel & Resort Kristiansand har skiftet navn til  Thon Hotel Sørlandet. Navneskiftet skjedde fredag 27. mai. 

Morten Thorvaldsen (TH)
Morten Thorvaldsen (TH)

Thon Hotel Sørlandet er et fullservicehotell med 210 rom og stor konferanseavdeling, og ligger rett ved Kristiansand Dyrepark. Den nye franchiseavtalen med hotelleieren PANDOX innebærer at hotellet drives av Pandox Operations, men markedsføres som Thon Hotels.

– Vi gleder oss til å ønske gjestene velkommen til Thon Hotel Sørlandet, og er sikre på at hotellet vil bli optimalt for både besøkende til Kristiansand Dyrepark og konferansegjester på Sørlandet, sa konserndirektør Hotell & Restaurant Morten Thorvaldsen i Thon Hotels før overtakelsen.

– For oss er det svært spennende å komme inn i et nytt partnerskap med Thon Hotels. Etter samarbeidet om Thon Hotel Fagernes er vi overbevist om at dette vil bidra til å øke kundegrunnlaget vårt. Thon Hotels tilbyr et profesjonelt salgs- og markedsapparat som vi ser frem til å bli en del av også i Kristiansand, sier Vice President Helge Krogsbøl i Pandox Operations.

Om hotellet  

Hotellet har 210 moderne rom med god standard og er ett av Sørlandets største konferansehotell med kapasitet til opptil 550 konferansegjester samtidig. Det familievennlige hotellet beliggende rett ved Kristiansand Dyrepark har både utendørs svømmebasseng og aktivitetspark.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Dfly.no)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo Kristi Himmelfartsdag – torsdag 9. mai 2024

(Fotokilde: Emirates Airline)

Emirates investerer i grønnere luftfart med midler fra eget bærekraftsfond

Kim Kallåk-Ertsås blir ny hotelldirektør ved Clarion Collection Hotel Atlantic i Sandefjord fra 1. juni (Fototkilder: Clarion/Strawberry)

Lokal hotelier hentes til Clarion Collection Hotel Atlantic i Sandefjord

(fotokilde: africa tours / pexels)

Book en drømmeferie til Namibia: En eksotisk rejsedestination, du sent vil glemme

(Fotokilde: Air France KLM)

Air France og KLM: Lojalitetsprogrammet Flying Blue, lanserer en unik statusmatch i Norge