logo-white

Ryanair: Ni av ti fly “on-time” i 2015

Hele 91 prosent av Ryanairs over 600.000 flyginger i 2015 ankom “on-time” ifølge tall fra selskapets egen “kundeservice statistikk”. For desember var tallet 86 prosent av rundt 44.000 flyginger.

Robin Kiely (ryanair.ie)
Robin Kiely (ryanair.ie)

Desemberstatistikken viser også:

  • En klage per 1300 passasjerer
  • Mindre enn en bagasjeklage per 1000 passasjerer
  • 99 prosent av alle klager besvart innen sju dager

Ryanair’s Robin Kiely sier:

– Ryanair transporterte mer enn 7.5 million kunder i desember og 86% av våre 44,000 flights ankom on-time, samtidig med at vi fortsetter med å forbedre vår kundeservice. I 2015 ankom over 91% av våre 600,000 flights on-time. Når vi utvider vårt rutenettverk og introduserer nye elementer i år 3 av vårt “Always Getting Better” program, fortsetter Ryanair med å levere så mye mer enn bare de laveste prisene i Europa.”

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Daniel Breece / Westsweden)

Nye sykkelruter i Sveriges beste graveldestinasjon

(bildekilde: sceenshot / strawberry.no)

Strawberry utvider porteføljen i Finland med et tidligere fengsel

Jobbe fra bassengkanten? Vær sikker på at du surfer sikkert først (Bilde: Pexels)

Slik surfer du sikkert under sommerferien

Visby - Gotland - Sverige

Vinn en gullbillett til Gotland – Sveriges fantastiske sommerøy!

(Foto: ©Dfly.no)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo torsdag 2. mai 2024