logo-white

Tidenes største sponsoravtale mellom Emirates og ATP World Tour

Et nytt samarbeid mellom flyselskapet Emirates og ATP World Tour er på plass fra 2016. Den femårige sponsoravtalen er tidenes største for tennisarrangøren.

Terje Grue
Terje Grue er sjef for Emirates Norway

Som offisiell partner til ATP World Tour vil flyselskapet styrke synligheten sin i over 60 turneringer i 29 land. Konkurransen trekker mer enn 4,3 millioner tilskuere og mer enn 880 millioner TV-seere i løpet av en sesong.

– For Emirates er det viktig at dette samarbeidet knytter oss til millioner av tennisfans over hele verden. Emirates kan tilby direkteflyvninger til nesten 90 prosent av landene ATP World Tour besøker i løpet av en sesong, noe som gjør dette samarbeidet ekstra relevant for våre passasjerer, forteller norgessjef for Emirates Terje Grue.

Årets sesong av ATP World Tour, som avsluttes denne søndagen i London, ligger an til å slå alle tidligere tilskuerrekorder. Emirates sponser allerede noen av de største arrangementene i tennisverdenen, og det siste grepet gjør at flyselskapet styrker seg ytterligere innenfor den populære idretten

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Apollo Sports/Surfakademin)

Apollo Sports inngår samarbeid med Surfakademin

MS Maud, her ved Senja,  skifter i høst navn til MS Midnatsol og det tradisjonsrike navnet blir igjen å se langs kysten fra november i år (Foto: Tommy Simonsen / Hurtigruten)

Tradisjonsrike MS Midnatsol tilbake langs kysten fra november

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Digital identitet skaper bedre reiseopplevelser

(Foto: Apollo Rejser)

Apollo lancerer rejser til Gambia

Bilskade - Personbil - Høyre side - If

Bilister bulker fordi de ikke følger vikeplikten