logo-white

Carpe Diem Singelreiser lanserer: Reiser med ukjent destinasjon

Møt opp på flyplassen uten å vite hvor du skal reise. Carpe Diem Singelreiser lanserer nå reiser med ukjent destinasjon.

Carpe Diem Singelreiser inviterer til et ukjent reisemål (Escape.no)
Carpe Diem Singelreiser inviterer til et ukjent reisemål (Escape.no)

Carpe Diem Singelreiser tar opplevelsesreiser til et nytt nivå når de denne vinteren lanserer ferie med ukjent destinasjon. Som en av de første aktørene på markedet inviterer Carpe Diem Singelreiser reisepublikumet til å møte opp på flyplassen, uten noe forhåndsinformasjon om reisemålet. Turen går til en av Europas ukjente perler.

Konseptet har blitt utviklet på ideen om å presentere ukjente perler i Europa som ennå ikke har fått sin plass i rampelyset. Dersom man legger til enda en dimensjon, at de fleste som deltar reiser alene, har man en reiseopplevelse utenom det vanlige.

– Dette er første gang Carpe Diem Singelreiser arrangerer en tur hvor de som reiser med oss ikke vet hvor de skal tilbringe ferien. Interessen konseptet allerede har fått, viser at kundene har stor tillit til oss og vår evne til å velge ut interessante og overraskende reisemål. Vi ser frem til å ta med norske eventyrere ut til det ukjente Europa», sier Wenche Skeie Tvenge, daglig leder i Carpe Diem Singelreiser.

Den første reisen til ukjent destinasjon går 29. mai, 2015.

Les mer om konseptet HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Dfly.no)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo Kristi Himmelfartsdag – torsdag 9. mai 2024

(Fotokilde: Emirates Airline)

Emirates investerer i grønnere luftfart med midler fra eget bærekraftsfond

Kim Kallåk-Ertsås blir ny hotelldirektør ved Clarion Collection Hotel Atlantic i Sandefjord fra 1. juni (Fototkilder: Clarion/Strawberry)

Lokal hotelier hentes til Clarion Collection Hotel Atlantic i Sandefjord

(fotokilde: africa tours / pexels)

Book en drømmeferie til Namibia: En eksotisk rejsedestination, du sent vil glemme

(Fotokilde: Air France KLM)

Air France og KLM: Lojalitetsprogrammet Flying Blue, lanserer en unik statusmatch i Norge