logo-white

TUI vil inspirere nordmenn til nye reisedrømmer

TUI lanserer idag – mandag 28. september, sin nye reklamekampanje i Norge, og i resten av Norden. Målet er å holde liv i reisedrømmen og selskapet vil inspirere nordmenn til å reise når de føler seg klare til det. – Jeg tror det er viktigere enn noen gang å drømme om å reise, sier Lisa Rönnberg, markedssjef i TUI.

Mor og barn - ferie - Khao Lak - Thailand TUI
Fra Khao Lak i Thailand (Foto: TUI Group)

–  Vi har lyttet til kundene våre, og vi vet at mange av de drømmer om å reise igjen. Noen ønsker å reise allerede nå, noen om noen få uker og andre drømmer om å reise neste år. Men uansett når du føler deg klar til å reise, er vi klare til å ta deg med på ferie igjen, på en trygg og sikker måte. Jeg tror det er viktigere enn noensinne å drømme om å reise, sier Lisa Rönnberg, markedssjef i TUI.

Mandag 28. september lanseres TUIs nye kampanje i alle de nordiske landene. Med budskapet «Vi lengter» ønsker TUI å informere om tiltakene de har innført for å skape gode og trygge reiseopplevelser, og fortelle at de er klare til å ta nordmenn med på ferie når de ønsker reise igjen. 

Kampanjen ble introdusert i sosiale medier med en lengre reklamefilm som svarer på spørsmålet –” Kan man snakke om reise nå?” – Se hele filmen her:

Til alle dere som lengter

Flere saker om TUI finner du HER

Arbeidsgruppe TUI

  • Head of Creative/Marketing: Lisa Rönnberg
  • Creative Lead: Marcus Lind
  • Creative Director: Katrina Lindqvist,
  • Project managers: Cecilia Rudenstam, Caroline Staedler
  • Creative Producer: Henrik Egerstedt
  • Video: Theodor SköldCommunication/PR: Adam Györki

Arbeidsgruppe Forsman & Bodenfors

  • Creative: Pontus Thorén, Clara Uddman, Agnes Stenberg Schentz
  • Designers: Karin Nolmark, Axel Söderlund
  • Account Manager: Rebecca Uhrbom, Johanna Bringefält
  • Account Director: Alison Arnold, Karin Hubinette
  • Agency filmproducer: Lena Sellman
  • Planner: Linus Lord

Production company: Camp David

  • Regissør: Oskar Wrangö
  • DP: Jakob Møller
  • First AD: Alan Finlay
  • Executive producer: Kristina Wibom 
  • Producer: Nicola Jones
  • Editor: Joakim Pietras
  • Music: Oskar Linnros
  • Colorist: Nicke Jacobsson
  • Sound: Joakim Kristensson & Anton AhlbergStylist: Sofia Ronthén
Avslapping - Hengekøy - Blue Star - Hotellkonsept - TUI
Avslapping i hengekøya (Bildekilde: TUI Norge)
Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Serneke/Strawberry)

Sjekk ut og sjekk inn – disse nye hotellene åpner i Sverige i 2024!

Ibsens Hotel modtager Travelers' Choice Award 2024 (Foto: Ibsens Hotel / Arthur Hotels)

Ibsens Hotel modtager Travelers’ Choice Award 2024

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål