Intensjonsavtaler
SAS-ansatte krever høyere lønn

SAS sine bakkeansatte på Oslo-Gardermoen føler seg «lurt» av arbeidsgiveren. De skal ha godtatt lønnsfrys i flere år for å…

SAS sine bakkeansatte på Oslo-Gardermoen føler seg «lurt» av arbeidsgiveren. De skal ha godtatt lønnsfrys i flere år for å…