Go-Klasse
Fra 11. november: SAS innfører setegebyr i Skandinavia
SAS innfører setegebyr for reisende i «Go-klassen» på intraskandinaviske ruter, samt på innenriksrutene i Danmark, Norge og Sverige. Fra den…
SAS innfører setegebyr for reisende i «Go-klassen» på intraskandinaviske ruter, samt på innenriksrutene i Danmark, Norge og Sverige. Fra den…