Star Alliance arrangerer i samband med sitt 20 årsjubileum en global konkurranse som er inspirert av temaet “Connecting People and Cultures” og som vil gi vinnerne muligheten til å blir millionærer i miles/bonuspoeng. Hvert enkelt av Star Alliance’ 21 bonusprogrammer (FFP-er) stiller opp med én million miles (eller tilsvarende) til én vinner i konkurransen.
Deltakerne blir bedt om å laste opp et bilde av seg selv og dele en kulturell opplevelse de har hatt på staralliance.com/mileagemillionaire. Den kulturelle opplevelsen vil bli vist på et interaktivt verdenskart. Konkurransen arrangeres i perioden 14. mai til 31. juni 2017.
Bonusprogrammene innenfor Star Alliance stiller også opp med inspirasjon til hva man kan gjøre med én million miles og presenterer noen unike reiseopplevelser på staralliance.com/mileagemillionaire.
For å støtte opp om kampanjen under 20-årsjubileet har hver enkelt av de 28 medlemsflyselskapene i Star Alliance lagt frem sin egen idé til en kulturell opplevelse. De fem flyselskapene som stiftet alliansen, Air Canada, Lufthansa, Scandinavian Airlines, THAI og United, har gått ett skritt videre ved å utfordre National Geographics reisende nomade, Robert Reid, til å teste anbefalingene personlig og rapportere tilbake til våre kunder om sine opplevelser.
Les mer HER
Ytterligere 23 unike kulturelle opplevelser som er valgt ut av Star alliance`s  medlemsflyselskaper finnes også på staralliance.com/mileagemillionaire og bidragene spenner fra maling av keramikkfliser i Portugal til matlaging hjemme på kjøkkenet i Shenzhen, Kina, og til å være med innbyggerne i Bogota for å gjøre byens hovedgater om til sykkelveier på søndagene.
Den verdensomspennende kampanjen vil bli støttet gjennom mange lokale aktiviteter rundt omkring i verden. Mange flyplass-lounger ved alliansens større hub’er vil markere anledningen, og det vil også komme overraskende events på flere flyplasser verden over.