logo-white

SAS samler sine servicefunksjoner på OSL

SAS vil gjøre det enklere, raskere og smidigere for sine passasjerer som reiser via Oslo lufthavn. I februar ble en ny dedikert Fast Track åpnet, i november åpner selskapet Europas mest innovative lounge og tirsdag den 7. mars ble SAS  sitt nye  Service Point åpnet på OSL. Her kan de reisende håndtere sin booking selv eller få hjelp av SAS-personale, hvis de har behov for det.

Knut Morten Johansen (SAS.AB)

Ved å samle viktige servicefunksjoner på ett sted, så skal det nye SAS-merkede Service Point lette selvbetjeningsflyten for de reisende. De reisende vil både selv kunne administrere bookingen og få hjelp av dedikerte SAS-medarbeidere, hvis de har behov for det.

— Vi vet at jo mer de reisende selv kan ordne, desto mer tilfredse er de. Derfor arbeider vi hele tiden med å utvikle og tilby digitale løsninger som gjør livet enklere for våre reisende. Men det er også viktig at det er enkelt å få hjelp, hvis man har behov for det. Derfor er vi glade for at vi nå kan åpne et nytt, stort Service Point, hvor kundene både selv kan håndtere bookingene sine og få hjelp av SAS-personale, hvis de har behov for det, sier Knut Morten Johansen, informasjonssjef i SAS

I dag utfører 60 prosent av SAS-reisende innsjekkingen digitalt, 18 prosent ved Self Service-automat, mens 22 prosent får hjelp til innsjekking ved en innsjekkingsskranke. I det nye Service Point er det satt opp datamaskiner, og det vil alltid være SAS-medarbeidere klare til å hjelpe.

SAS Service Point er 85 m2 stort og er plassert i avgangshallen i terminal 1 inntil SAS innsjekkings- og Bag Drop-område, og rett ved SAS nye dedikerte Fast Track.

Den 1. februar åpnet SAS sin første dedikerte Fast Track og et mindre Service Point, og i november åpner SAS også Europas mest innovative lounge på 1000 kvadratmeter. Loungen vil være noe de reisende ikke har sett før. Den blir neste generasjons lounge.

Les flere saker om SAS HER 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Apollo Sports/Surfakademin)

Apollo Sports inngår samarbeid med Surfakademin

MS Maud, her ved Senja,  skifter i høst navn til MS Midnatsol og det tradisjonsrike navnet blir igjen å se langs kysten fra november i år (Foto: Tommy Simonsen / Hurtigruten)

Tradisjonsrike MS Midnatsol tilbake langs kysten fra november

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Digital identitet skaper bedre reiseopplevelser

(Foto: Apollo Rejser)

Apollo lancerer rejser til Gambia

Bilskade - Personbil - Høyre side - If

Bilister bulker fordi de ikke følger vikeplikten