logo-white

Related skal fronte Dubai i Norden

Det nordiske kommunikasjons- og PR-byrået Related skal stå Dubais PR-, markeds- og salgsaktiviteter på det nordiske markedet. Selskapet har i løpet av sommermånedene lagt flere store reisemål til sin kundeliste — deriblant Filippinenes turistdepartement, Sri Lanka Tourism Promotion Bureau og Las Vegas Convention and Visitors Bureau.

Det nordiske byrået Related har denne sommeren utvidet kundeporteføljen betraktelig. Siden 1. juli har PR- og kommunikasjonsbyrået ønsket velkommen til fire populære reisemål som selskapet nå skal representere på det nordiske markedet.

Stranden i Dubai (Bildekilde: visitdubai.com)
Stranden i Dubai (Bildekilde: visitdubai.com)

Blant de nye kundene er de to populære asiatiske reisemålene Filippinene og Sri Lanka, som begge ønsker å posisjonere seg i Norden. Dette skal blant annet skje gjennom kampanjer, PR-aktiviteter og ved å skape kontakt med nordiske reisebyråer og turoperatører. Samtidig har turistrådet i den amerikanske ørkenmetropolen Las Vegas, Las Vegas Convention and Visitors Bureau, nylig valgt Related til å stå for alle deres PR-aktiviteter på det skandinaviske markedet.

Dubai er det nyeste tilskuddet

Den nyeste — og største — stjernen i Relateds voksende kundeportefølje er ørkenstaten Dubai, som nettopp har valgt Related som deres nye nordiske byrå. Related skal stå for samtlige av Dubais PR-, markeds- og salgsaktiviteter på det nordiske markedet. Målet er å posisjonere Dubai som et attraktivt reisemål for både par og familier — med uforglemmelige opplevelser for alle aldre, sol hele året, ingen jetlag og relativt kort flytid.

– Vi er utrolig stolte over å ha landet det som går for å være den største turismekontrakten på det nordiske markedet — og vi er glade for den tiltroen Dubai har vist til opplegget vårt og måten vår å jobbe på. Oppgaven vår blir nå å bygge videre på de aktivitetene turistrådet de seneste år har gjennomført i Norden, samtidig med at vi skal utforske og legge frem nye ideer og potensiale. Dubai har store ambisjoner for — og tiltro til — det nordiske markedet, og arbeidet vårt skal blant annet støtte turistrådets mål om å nå 20 millioner turister i Dubai i år 2020,» forteller Henrik Koch, administrerende direktør i Related.

Hanna Johansson på Aarhus-kontoret skal være ansvarlig for alle bransje- og salgsaktiviteter, mens Helene Hofverberg på Stockholm-kontoret får ansvar for PR i alle de fire landene.

Les flere B2B-nyheter HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Apollo Sports/Surfakademin)

Apollo Sports inngår samarbeid med Surfakademin

MS Maud, her ved Senja,  skifter i høst navn til MS Midnatsol og det tradisjonsrike navnet blir igjen å se langs kysten fra november i år (Foto: Tommy Simonsen / Hurtigruten)

Tradisjonsrike MS Midnatsol tilbake langs kysten fra november

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Digital identitet skaper bedre reiseopplevelser

(Foto: Apollo Rejser)

Apollo lancerer rejser til Gambia

Bilskade - Personbil - Høyre side - If

Bilister bulker fordi de ikke følger vikeplikten