logo-white

Radisson Blu blir rosa til inntekt for brystkreftsaken

For å sette fokus på brystkreftsaken, og samle inn penger til brystkreftforskning, er flere av Radisson Blu sine gjesterom rosa i hele oktober. Forvandlingen er en del av Radisson Blu sin kampanje «Love Blu — Be Pink», hvor Radisson Blu-hotellrom verden over dekoreres rosa til inntekt for brystkreftsaken.

Radisson Blu Hotel, Tromsø - rosa måned - oktober 2019
Med utsikt til Tromsdalen og Ishavskatedralen fra Radisson Blu Hotel, Tromsø (Foto: Radisson Hotel Group)

– For å støtte denne viktige saken velger vi å gi gjestene våre anledning til å bo i rosa gjesterom og samtidig støtte og fremme forskning på brystkreft, forteller Ronald Smithjes, Regional Director for Radisson Hotel Group i Norge, Island og Danmark. 

Til inntekt for den gode saken har Radisson Blu dekorert flere av sine rom rosa. Med rosa håndklær, puter, sengeoverkast og andre detaljer er rommene forvandlet i hele oktober.

Kampanjen pågår hele oktober måned og en del av omsetningen fra utleie av rommet doneres til det gode formålet.

I Norge finnes rosa rom tilgjengelig hos Radisson Blu Hotel, Bodø, Radisson Blu Hotel, Tromsø, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo og Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim.

– Vi er glade for å kunne støtte kampen mot brystkreft. Sammen med våre gjester ser vi frem til å sette fokus på temaet og samle inn penger til denne viktige saken, sier Ronald Smithjes.

Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo - rosa måned - oktober 2019
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo (Foto: Radisson Hotel Group)
Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål

(Fotokilde: BWH Hotels)

Velkommen til mathotellet i Steinkjer

(Foto: Eva Darron på Unsplash)

Slik finansierer du reisene dine ved å spille nettpoker

British Airways celebrates 70 years of flying to Chicago (photosource: ba.com)

As it celebrates 70 years of flying to Chicago, British Airways proves its commitment with third daily service and enhanced customer experience

(AI-generert illustrasjon)

Luftfotografi i hjemmet: En ny dimensjon av kunst og estetikk