logo-white

Nytt flymagasin lanseres av Oslo Lufthavn

Oslo Lufthavns magasin «360 magazine» pensjoneres etter  fem år og etterfølges av nyskapningen «Mallpaper». Det re-lanserte flyplassmagasinet  er gratis og utgis både som print og digitalt.

Besøk oss på nett

Oslo Lufthavns markedssjef, Mette Shetelig, sammen med seniorrådgiver I Geelmuyden Kiese, Bård Hammervold (Foto: Oslo Lufthavn AS).
Oslo Lufthavns markedssjef, Mette Shetelig, sammen med seniorrådgiver I Geelmuyden Kiese, Bård Hammervold (Foto: Oslo Lufthavn AS).

– Mallpaper er et magasin som skal inspirere, skape reiselyst og gi de reisende informasjon om gode tilbud på Oslo Lufthavn. Vi har brukt mye tid og ressurser på å utvikle Mallpaper til å bli bedre og enda mer aktuelt for de som skal ut å reise. Vi er godt fornøyde og håper mottakelsen blir bra, sier  Mette Shetelig som er markedssjef i Oslo Lufthavn AS.

Magasinet har fått en helt ny layout og format, og er trykket på en annen type papir enn det forrige magasinet. Det skal være tydelig at det er Oslo Lufthavn som er avsender, samtidig skal innholdet inspirere leseren til å reise, handle og til å få relevant informasjon.

Mallpaper på nett

De som ønsker å lese magasinet digitalt kan besøke osl.no/mallpaper.

– I den den digitale utgaven av magasinet, vil tilbudene være mindre fremtredende enn i magasinet. Her vil du finne de gode historiene om mat, drikke, kunst, kultur, spennende reisemål og mye annet som vil inspirere deg til å reise. Det vil i første omgang handle om oss mennesker og om hva som trigger oss til å reise, sier Shetelig.

Mallpaper.no på mobil - (Foto: Oslo Lufthavn AS)
Mallpaper.no på mobil – (Foto: Oslo Lufthavn AS)

Mallpaper er utviklet i samarbeid med Geelmuyden Kiese som er Oslo Lufthavns nye byrå innen markedskommunikasjon. De har hatt en sentral rolle i utviklingen av magasinet og sitter med den daglige utviklingen av både print- og nettutgaven.

– Oslo Lufthavn er Norges største shoppingsenter, og det eneste med egen rute til Dubai og ti daglige avganger til Stockholm, sier seniorrådgiver Bård Hammervold i Geelmuyden Kiese.

– Vårt utgangspunkt har vært å lage et magasin med innhold som folk ønsker å lese, samtidig som det er spekket med nyttig informasjon og relevante tilbud. Når den nye terminalen åpner i 2017 blir Oslo Lufthavn et enda bedre sted å handle, og Mallpaper er første eksempel på en helt ny måte å snakke om hovedflyplassen på, sier Hammervold.

Mallpaper er gratis, distribueres på Oslo Lufthavn og kommer ut seks ganger i året med ulikt tema hver gang. Det er skrevet på engelsk og består av 52 sider. Redaktør for Mallpaper er Linn Isaksen mens ansvarlig redaktør er Mette Shetelig.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Saudi Tourism Authority)

Reisetips: AIUla i Saudi-Arabia

Den nye ruteåbning vækker smil hos repræsentanter fra både airBaltic og Billund Lufthavn (Foto: Billund Airport)

airBaltic udvider i Billund Lufthavn med rute til Tallinn

The Fjords DA har motteke fleire prisar for sine tre innovative fartøy i Vision-klassen. To av desse går på Nærøyfjorden, medan det tredje fartøyet opererer i Oslofjorden. Selskapet har i tillegg aktivitet med fleire båtar i Geiranger og Hardanger (Foto: Sverre Hjørnevik)

Norway’s Best Group blir eineeigar i The Fjords

(Foto: VisitTampaBay/ Rob Harris)

Gratis i Tampa Bay

(Foto: Ministry of Heritage and Tourism Sultanate of Oman)

St. Regis åpner hotell i Muscat