
Norwegian kan beholde basene på Kanariøyene

Norwegian vurderer å beholde basene på Gran Canaria og Tenerife. Dette til tross for at selskapet varslet nedleggelse av de to basene tidligere i år.

Det kan fortsatt bli Norwegianbaser på Gran Canaria og Tenerife. Selskapet varslet i januar nedleggelse av totalt tre spanske baser – på Mallorca og de to på Kanariøyene. Nå håper Norwegian å kunne beholde to av basene, melder Spaniaavisen/Europa Press.
Les også: Seks Norwegianbaser legges ned – Norwegian kutter i spanske ruter (begge januar 2019)
Norwegian sier – ifølge Europa Press, at selskapet ønsker å videreføre basene «så lenge de rette forholdene er til stede» og skal ha tatt kontakt med de ansattes representanter for å finne en levedyktig løsning for begge basene.
Flere saker om Norwegian finner du HER
kilder: spaniaavisen.no/europa press









