logo-white

Celebrity Cruises valgte Related

Celebrity Cruises valgte PR-byrået Related som samarbeidspartner i Skandinavia etter en innsalgsprosess i fire runder. Valget markerer en viktig utvikling for cruiserederiet, som er et av de fem varemerkene under det globale cruiserederiet Royal Caribbean Group.

Celebrity Apex - cruiseskip - Celebrity Cruises - RCCL - RCL
Celebrity Apex (bildekilde: RCL)

Related skal samarbeide tett med Celebrity Cruises’ markedsføringsteam for å øke kjennskapen til luksusvaremerket og utvikle kampanjer som vekker til live varemerkets unike tilnærming til innovasjon, bærekraftighet, mangfold og inkludering – samt dele nyheter om kommende skipslanseringer.


Etter lanseringen av de prisbelønte Celebrity Edge og Apex, som er på TIME Magazines liste over henholdsvis Greatest Places and Greatest Places Athens, blir 2022 et viktig år for Celebrity Cruises med både en verdenslansering av det nyeste skipet i Edge-serien, Celebrity Beyond, og det at alle de tre Edge-skipene for første gang er på sjøen sammen i Europa.

Cruiseskipet Celebrity Silhouette ved cruiseterminalen i Cartagena, Spania (foto: ©otoerres)


Relateds oppgaver omfatter PR-kampanjer, tankeledelse og kommunikasjon overfor handelspartnere, med fokus på å øke kjennskapen til varemerket og generere bestillinger fra reisende i luksussegmentet i Norge, Sverige og Danmark. Related-teamet ledes av Helene Hofverberg, Senior Executive – PR & Digital.

– Med sitt moderne luksuskonsept, som omfatter moderne design, førsteklasses kulinariske opplevelser og høy kvalitet i alle ledd, er Celebrity Cruises en perfekt match for reisende fra Skandinavia. Det store fokuset på bærekraftighet, inkludering og mangfold er et foregangseksempel for både cruiseindustrien og andre virksomheter. Vi er derfor superstolt over å skulle representere Celebrity Cruises i de tre skandinaviske landene, sier direktør i Related Henrik Koch. 

– Vi var meget imponert over Relateds strategiske tilnærming, innsikter og ideer for å posisjonere Celebrity Cruises til å nå reisende som identifiserer seg med våre verdier på det skandinaviske markedet. Celebrity Cruises har enormt mange unike historier å fortelle om ferieopplevelser, ansatte og formål, og vi gleder oss til å se fortellingene om de banebrytende opplevelsene vi tilbyr, bli forsterket via Related, sier Jo Rzymowska, Vice President og Managing Director EMEA hos Celebrity Cruises.

Les flere nyheter om Celebrity Cruises HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Opel Astra Sports Tourer er en rimelig familiebil som gjorde det godt i NAFs familibiltest (foto: NAF)

Seks av 10 barnefamilier vil ha elbil

Royal Beach Club Collection vil tilby en kombinasjon av opplevelser for alle, fra slående strender og bassenger til bassengbarer, en rekke spisesteder  som restaurant, bar og salong, samt et gatemarked pluss praktiske opplevelser som tequila smaksprøver og matlagingskurs (Foto: Royal Caribbean)

Lanserer ny destinasjon i Mexico: Royal Beach Club Cozumel

Mormor och barnbarn på tåget (Bildkälla: SJ.se)

SJ släpper sommarens biljetter

(Foto: Emmie Bolmstedt/Visit Sweden)

En «swifties» guide til Stockholm

Illustrasjon - Nye Bodø lufthavn - Avinor - 2021

HENT tildelt milliardkontrakt på Nye Bodø lufthavn