Le Club Accorhotels, Accors lojalitetsprogram, ble tildelt høyeste utmerkelse i to kategorier ved årets Freddie Awards. Dels fikk kundeklubben to priser for beste lojalitetsprogram i Europa/Afrika, Midt-Østen/Asia/Oseania, og dels vant kampanjen ytterligere to priser for “beste markedsføringskampanje” i de samme regionene. Dessuten ble Accor priset av et panel av bransjeproffer for sitt “framragende arbeid” med lojalitetsprogrammet.
— Vi er svært stolte over åt vinne Freddie Awards. Det speiler våre gjesters omdømme av oss og belønner det fantastiske lagarbeidet bak det nye lojalitetsprogrammet som hvert år får over fire millioner nye medlemmer. I 2014 forbedret vi programmet ytterligere med tanke på generøsitet, eksklusive privilegier og gjenkjennelse av våre medlemmer, sa Isabelle Birem, utviklingssjef i Le Club Accorhotels.
— De største fordelene med Le Club Accorhotels lojalitetsprogram er fleksibiliteten og tilgjengeligheten. Man kan tjene poenger på 2800 av våre hoteller i 92 land, inklusive våre ibis, ibis Styles, Mercure og Novotel i Sverige. Disse poengene kan så smidig brukes på hotell- eller flyselskapspartnere, eksempelvis Finnair, sier Jan Birkelund, salgssjef i Accor Norden.
Les mer om Le Club Accorhotels HER
Le Club Accorhotels Facebookside finner du HER
Les mer om Freddie Awards HER Â